Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Får man ett svagt svagt streck på ett test när man testar sig före BIM så är det nästan helt säkert att man är gravid
Jag testade nästan en vecka innan BIM och fick då ett svag svagt streck och visst var jag gravid, på fredag är det ett år sen jag testade och fick det svaga strecket, dagen vi fick reda på att vi skulle bli föräldrar, denna dagen detta år tänker jag fria till min sambo
Lycka till med bebistillverkningen
Men det ger ju inget att testa sig redan nu. Kommer jag få negativt kommer jag ju ändå inte kunna lita på resultatet.
lanovia 08 skrev 2008-11-17 10:27:44 följande:
Här väntas det på BIM som skall vara 26-28 nov någon gång.
Denna gången försöker jag gå in med inställningen.
"jag är inte gravid förrän motsatsen bevisats, dvs ett positivt test"
Just nu fokuserar jag på lite sundare matvanor och träning. Går inte så bra på helgen, men på vardagarna är jag duktig.
Jag har BIM någongång mellan imorgon och lördag tror jag. Har en del symptom, men det hade jag ju förra veckan också så det behöver ju inte betyda nånting...
Till skillnad från dig Ingenjören så vill min kropp verkligen ha något som växer i magen, jag riktigt känner hur den skriker efter det!
Fick precis veta att jag utsetts till "Employee of the month" i hela vårt globala företag! Fick ett diplom och kommer att få lite pengar och chansen att bli kvartalets och årets medarbetare Jag vet inte vam som har nominerat mig, men det känns sååå kul!
Va roligt! Grattis!!!
lanovia 08 skrev 2008-11-17 10:27:44 följande:
Molande/spänningar/knip i "tjejmagen" sedan ÄL, illamående sedan en vecka tillbaks, ömma bröst...
Ninnispinnis Grattis!
Godisråttan det har vi tror jag. Jag har ju min nu i dagarna och det har väl du med? Det jag ville säga var bara att jag kommit fram till att det är menlöst (för mig!) att testa innan BIM har passerat. Får jag neg resultat kan jag ändå inte lita på det utan blir nojjig och vill testa igen så snart det bara går. Skulle jag vara gravid kan jag leva med att vänta några dar till innan jag får det svart på vitt. Annars kastar jag bara ut 100 kr på ett test där jag ändå inte tror på resultatet om det blir neg. Därför väntar jag tills fredag tror jag. Har jag inte fått mens då så testar jag nog.
Just nu är jag bara less på mina ömma bröst. Gör ju ont bara jag sitter här helt still.