Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Zsarah, tack du bevisar bara vad jag försöker säga. Vad kul att ni fick det att funka till slut. Hur gammal är dottern?
Ingenjörsbruden, tänk om man kunde säga så. Det hade varit bra. Det värsta är väl att då skulle chefen ge en ännu mer att göra. För vilken chef vill arbetsmässigt (även om de vill det personligen) att personalen skall vara föräldrarledig.
Jag tycker att jag längtar väldigt mycket mer efter att ha hoppat in i den här tråden...
*sparar länken från Zsarah i anteckningar*
Tack!! Perfekt! Nu ska här mätas temp o ritas diagram!!
lanovia08: Ja du... ....Chefen är 3-barns mamma o när hon fick den senaste (2 år sen) så kom hon in på mitt kontor o tog ett privat snack.....hon var ledig i 2 veckor efter förlossningen sen började hon jobba 50%....hon ville bara klargöra för mig att hon INTE förväntade sig att jag skulle göra det samma som hon.....*asg*
Nä tacka tusan för det.....det finns viktigare saker i världen än att jobba!!!!
solsystem: Håller helt o hållet med dig!
Dock börjar jag osså bli lite orolig/nervös/fundersam till om vi är redo för småbarn osv....dessutom så bor vi ju i en pyttig lgh men ska bygga eget hus så fort vi får en tomt....men det är ju så jobbigt o bygga hus o ha småbarn!!! Men det kan dröja år innan vi får tomten.....
Hej allihopa!
vi gifter oss den 13 juni nästa år o har precis startat verkstan...så skoj. vill inte vänta men borde väl egentligen för blir jag gravid nu så har vi ju en nyfödd bebbe till brölopet och egentligen ingte det bästa men sen vet man ju aldrig om jag funkar som jag ska... har aldrig varit gravid. så dubbla känslor men vill inte vänta. och de flesta blir väl inte gravida men en gång? hur länge har ni försökt?
Jag var 29 år när vi blev gravida efter ett halvår.
tjaa...jag hoppar väl in här nu. Slutade med p piller för 7 veckor sen o är nu i vecka...7! Var jättenervös över att jag skulle börja må illa på bröllopet med klarade m ig ända fram till i onsdags. Idag mår jag piss, hatar att må illa!
Grattis!!
Trist med illamåendet dock. Är det bara på morgonen eller hela tiden?
Grattis Jonna - bra jobbat!
Jag är SÅ sugen på att vara gravid igen, hade världens bästa graviditet. Visserligen lite illamående i början men det känns som en baggis. Nu ska vi vänta till bröllopet 4 oktober, nog med oäktingar! :)
Kanske tjuvstartar vi lite i september ;)
Ankan80
Illamående konstant ;( Förutom precis när jag ätit..oftast. Så jag äter typ..jämt.. min man tycker det hela är himla kul. Men fortsätter det så här så kommer han inte få det så roligt längre..;)
Ingenjörsbruden
Alltså..försök o försök. Det var inget försök egentligen. Jag slutade med piller för att vi nångång senare skulle skaffa barn, jag behövde lixom vänja mig vid tanken lite. Körde med avbrutet men missade kanske 1-2 gånger sas o tjaa.. det behövdes tydligen inte mer än så!