Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Nej men hej, Ingenjören! Så vi ses här också
Tar ut min sista p-ring imorgon, sen hoppas jag på det bästa!
Nej men hej, Ingenjören! Så vi ses här också
Tar ut min sista p-ring imorgon, sen hoppas jag på det bästa!
Jag har också läst att man ska hålla sig ifrån ibumetin, ipren och liknande. När ägget fäster blir det tydligen som en inflammation, och dessa tabletterna är inflammationsdämpande och motverkar således graviditeten. vet inte om det är annorlunda med aspirin?
Hmm, det står ju att de fick "en tablett med 75 mg acetylsalicylsyra, vilket inte ens motsvarar en sjättedel av en vanlig värktablett". Då kanske en värktablett med 6 gånger så hög dos inte är så bra?
Ja, kanske i 6 delar...
Har förhoppningsvis ÄL under bröllopsresan, så det kanske blir en "Made in USA"
lanovia 08 skrev 2008-08-21 13:31:11 följande:
Har för mig att BIM betyder Beräknad ICKE Mens? Alltså då man ska ha mens, men hoppas på att den inte kommer... Tyvärr kom min idag, men det är ju första månaden utan p-ring, så jag hade inte direkt trott nåt annat, men hoppas kan man ju alltid
Menar du familjeliv.se?
Tutik och Prasart skrev 2008-10-02 16:11:00 följande:
Jag tror jag har ÄL igår/idag, och mannen kom hem från Sthlm igår, så det passade ju bra Det är bara min andra månad utan p-ring, så jag ska kanske inte hoppas för mycket... Men det hade ju varit helt fantastiskt!
BIM imorgon, spännande Ingenjöris! Jag inväntar med spänning rapport under helgen
Haha, såg att ditt BM blir "Blivande make" här
Hahaha, tack för ännu ett skratt förorsakat av dig!
Men du, don´t keep your legs crossed for too long
Jag har inte provat stickor, ger det några månader först. Jag har använt mig av ÄL-kalendern på familjeliv, plus att jag tycker mig känna molande kring äggstockarna och även ömma bröst. Det kan dock vara svårt att veta om det är ÄL eller bara kroppen som kommer igång efter p-ring...