• Ankan80

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Jag såg också att den gamla tråden stängts.
    Bra initiativ med en ny!!

Hur går det för alla?

• Ankan80

Jag hade nog väntat med tillverkningen tills resan

• Ankan80

Hehe...jo jag väntar på min sista mens, sen är det dags.

Kan man ha olika cykler på äggstockarna?
    Den ena är typ 30 dagar och den andra närmare 40.
    Konstigt är det iaf.

Slutade med p-piller för mer än två år sedan så det borde ju stabiliserats...

• Ankan80

ja, det är kanske inte 10 dagar. har inte gjort någon djupare efterforskning Men det känns längre iaf...
    men man tänker på det mer nu när man vill börja

• Ankan80

Usch va trist. Hoppas det snart justerar in sig!

Godisråttan skrev 2008-08-21 09:14:13 följande:
    Hej tjejjer!Vad bra att ni startat upp en ny tråd när den gamla stängdes. Jag har jätte oregelbunden mens, har typ mens 2-3 ggr i månaden efter jag slutatde med minipiller och har aldrig prickat in ÄL
  • Ankan80

Jag är mer "rädd" för att det kommer vara massa folk omkring mig vid förlossningen. Är ganska pryd av mig. Men men....de har nog sett det förr så att säga.

Smärtan är jag inte rädd för alls. I så fall om något skulle gå snett. Men man skall väl helst tänka positivt.

• Ankan80

Hihi...enligt min högst amatörmässiga uppskattning så har jag ÄL kring bröllopsnatten..Perfekt TIMING!

• Ankan80

Haha...ja, vem vet

lanovia 08 skrev 2008-08-21 13:26:24 följande:
    Perfekt!!! Då kanske det blir ett bröllopsnatts barn. Själv kommer jag ha ÄL under bröllopsresan så vem vet kanske lyckas vi få till en liten afrikan.
  • Ankan80

Åhh...skitbra!!
    För vår del...

Made in Ängelholm

lanovia 08 skrev 2008-08-21 14:31:28 följande:

Hehe... lyckas vi kanske man skall köpa en t-shirt sedan när magen är stor, där det står "made in Tunisia".
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3