• Ankan80

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Vad tråkigt Godisråttan! Hoppas på nästa gång för dig!

Ninnispinnis: Vi får hålla tummarna för oss!
    jag har inga symtom dock, men det har ju inte alla...

• Ankan80

Jag har ju iofs inbillade symtom. Men jag tror inte på dem.
    Kommer bli helt överlycklig om jag plussar

Ninnispinnis skrev 2008-10-14 11:41:11 följande:
    Haha, nä de har det inte lätt... Är lite illamående/yr, ömma bröst och molande i nedre delen av magen. Men det kan ju vara inbillning, eller menssymptom för den delen. Slutade med p-ring för två månader sedan, så jag har fortfarande inte riktigt lärt mig hur min kropp fungerar/känns utan hormoner...Men det hade ju varit helt underbart om det blir plus...
  • Ankan80

Jaaaaa...hoppas! hoppas!!!
    Håller allt som går att hålla

Godisråttan skrev 2008-10-14 12:57:24 följande:
    NinnispinnisAnkanIngenjörsbrudenHåller tummarna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Ankan80

Nä nu kan jag inte hålla mig längre. Idag skall jag köpa ett test och kolla i morgon. Sa till mig själv att jag skulle vänta. Men det är ju helt omöjligt! Hade varit en trevlig helgstart

• Ankan80

Jag vet ju egentligen inte. Bara ungefär Tror min cykel är ca 30 dagar och då är det BIM på lördag eller söndag.
    Så det är ju för tidigt att testa men man är ju så otålig!!!!!

ingenjörsbruden skrev 2008-10-16 09:28:40 följande:
    Oooo så spännande.....vilken dag har du BIM? Fredag eller lördag?Håller tummen så den blir blå!!
  • Ankan80

Ja, det är ju så sant så....
    Får väl vänta jag med...

Känner du något? Jag känner precis som om det är något på vänster sida mot mitten. Eller så inbillar jag mig bara.
    Det är det enda "symtom" jag har iaf...

Ninnispinnis skrev 2008-10-16 10:38:06 följande:
    Ankan, jag vet precis hur det känns! Men jag ska banne mig vänta till lördag! (tror jag har BMI då) Risken är ju att det är för tidigt att testa och det visar negativt, och då måste jag ju ändå testa igen... Eller att jag sen får mens, och då är det ju bortkastat att testa. De är ju inte gratis direkt Men visst är jag otålig!
  • Ankan80

Hehe...förstod vad du menade

Jag kände mig illamående förra månaden och det blev ju inget då. Nu känner jag bara det jag skrev innan.
    Vi får hoppas på det bästa för oss!

Ninnispinnis skrev 2008-10-16 12:29:57 följande:
    Haha, såg just att jag tydligen har BMI på lördag... Bra va? Har nog BIM också... Jag har haft aktivitet i nedre magen i en vecka någonting, lite molande och "stick". Har också ömma bröst, och har känt mig lite yr/illamående sista veckan.Så här kände jag dock förra månaden också, och då var jag ju inte gravid... Dessutom kan det ju lika gärna vara symptom på mens. Har inte känt så här vid mens tidigare, men det kan ju som sagt kännas annorlunda nu när jag inte har p-ring. Har inte lärt mig signalerna än...
  • Ankan80

Kan nog vara vilket som. Jag har ju bara inbillade symtom tror jag så jag kanske är fel person att fråga.

Har du haft mensvärk i många dagar tolkar jag det som graviditet. Du får köpa ett test!

• Ankan80

Tyvärr Ninnispinnis. Kunde inte hålla mig utan testade i morse . Givetvis inget plus. Köpte två test så nu skall jag vänta till söndag eller måndag

Jag är ju sååååååå nyfiken. Jättesvårt detta för mig att hålla mig.

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3