• Ankan80

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Grattis!!

Trist med illamåendet dock. Är det bara på morgonen eller hela tiden?

Jonna83 skrev 2008-08-22 13:52:48 följande:
    tjaa...jag hoppar väl in här nu. Slutade med p piller för 7 veckor sen o är nu i vecka...7! Var jättenervös över att jag skulle börja må illa på bröllopet med klarade m ig ända fram till i onsdags. Idag mår jag piss, hatar att må illa!
  • Ankan80

Det måste kännas skitcoolt sen när det börjar röra sig. En miniailien

Jonna83 skrev 2008-08-22 14:22:52 följande:
    Haha ja.. det kanske är bra ;) Men jag är fortf lite i chock får jag säga. Jag vet ju hur barn blir till lixom men att det skulle ta sig direkt det.. trodde jag aldrig. Jag sitter o kollar i böcker o kan inte fatta att det tickar ett litet hjärta där inne redan, hur gick det till lixom?? ;)
  • Ankan80

Hehe...vadå....skall den ut också

• Ankan80

Då blir min sambo besviken

Blir till att äta massor med ägg...

Zsarah skrev 2008-08-22 14:47:50 följande:
    Dottern är snart 9 månader. Det tog 2-3 försök för oss. Första försöket så tror jag att vi missade ÄL. Har läst på flera ställen att man inte ska ha sex varje dag för sperma kvalitén blir sämre. Bäst är det om man har varannan-var tredje dag. Lycka till nu brudar. Det är härlig och jobbigt på samma gång. Hon tar mycket men ger också så mycket tillbaka.
  • Ankan80

Ja, han säger att män som äter ägg får mer produktion....han brukar skoja med det iaf när vi äter det....

• Ankan80

När ser man att man är gravid? 2 veckor, 4 veckor etc?

• Ankan80

Satt och läste på FL i pappagruppen och graviditet. Intressant att läsa aspekter från "andra sidan".

Verkar vara ett hett samtalsämne det här med humörsvängningar.
    Känns så overkligt att man kan bli ett "monster" av att bli gravid. Jag skall nog försöka tygla mig iaf

• Ankan80

Hur går det här då?
    Träning pågår eller?

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3