• MulleNuh

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Har inte läst alla svar.. Men jag är nu gravid i vecka 5-6 typ. Vi har bröllop bokat den 13 Juni. Jag ska göra en abort! Känner att det INTE är läge nu med en knoddas. Så ska vi ha en till blir det EEEFTER bröllop.

• MulleNuh

jag gör en abort för att jag har 2 barn och min minsta är bara 6 månader och vi har FULLT upp.

OJ! Förlåt!! Jag missförstod då verkligen TS!! (skäms) Trodde det var en fråga om man vill ha innan eller efter! Ganska lätt att missförstå TS om man inte läst alla inlägg.

Hoppas verkligen inte jag tramap någon på tårna för det var INTE min mening!

Godisråttan skrev 2008-10-06 17:12:38 följande:
    Säger inte grattis då du ska ta bort den... Ska du göra abort för du inte vill ha ett barn till bröllopet? Jag personligen tycker att barn är MYCKET större än bröllop och kan känna att när man är tillsammans med någon man älskar och planerar att gifta sig så är det fel att ta bort den. MEN det är MIN personliga åsikt. Hoppas inte du tar illa upp men du förstår säkert att det blir åsikter när du skriver att du ska göra en abort i en tråd som handlar om att vi vill bli gravida...
  • MulleNuh

va bra..

Jo jag verkar ha lätt att bli gravid.. både på gott och ont!
    Men nu sätter jag in spiral. Abort är ju inget man strävar efter direkt!

Hur länge har ni försökt??

ingenjörsbruden skrev 2008-10-06 17:25:39 följande:
    Näää inte har du trampat någon på tårna....o så klart så började tråden med om man skulle vänta eller starta bebisfabriken innan bröllopet! Så du har ju bara svarat på TS! Herregud...minsta 6 mån....är du en av de lyckliga som blir gravid bara du tänker på det?! Hoppas att man själv är likadan! Gottisråttis: 3660 är väl lagom?! Du ska se att det är mkt när det ska ut!! Men visst är de sköra!!!! O så söta!
  • MulleNuh
    ok!!! Hoppas det tar sig för er alla!!!!!
    ingenjörsbruden skrev 2008-10-06 17:32:31 följande:
    Låter knasigt när man är TS på en tråd....men vi har faktiskt inte försökt än......hade lite bråttom under mitten av perioden...så chansen fanns att det redan hade blivit ngt.....men nästa månad har vi tänkt börja! Lite planering så att man inte är för långt gången till bröllopet i dec! Vill ju kunna dricka champagne o vin på vårt bröllop!
  • MulleNuh

ja usch!! Jag berättade för min sambo tom om min jäkla dumma tabbe. Han skämdes ihjäl.

Godisråttan skrev 2008-10-06 17:39:30 följande:
    Oki! Kan ju bli lite fel när det finns folk som har försökt i åratal blabla... Ja du förstår säkert Vi gifte oss 3 maj och slutade med minipiller direkt då men körde the safe way ett tag efter det tills mensen stabiliserade sig, så har försökt ca 3 månader...Vill ju ha ett vårbarn men får nog ge upp den tanken
  • MulleNuh

Ni som försöker!! När var hur kör ni?? haha konstig fråga! Kanske jag kan komma med nåt tips!! Och då menar jag inte om HUR man gör!

• MulleNuh

mmm.. Vi hade samma dag som stegring och dagen efter. (min nuvarande grav är min 5:e) Det funkade ALLA ggr. Dock fick jag 2 mf.

Ankan80 skrev 2008-10-07 10:36:52 följande:
    Så gott som var dag under ÄL, iaf varannan
  • MulleNuh

Jo de visar sig väl någon dag innan släppet tror jag. Vet inte exakt faktiskt, men iaf när testet visade så körde vi som jag skrev. Och inte för att det kanske spelar så stor roll, men jag sov med allt äckel också! Alltså gick inte på toa efetråt. MEN tror dock inte det har någon betydelse. Kändes bara som fler av hans små skulle hinna simma upp då!

Godisråttan skrev 2008-10-07 11:38:25 följande:
    Stegringen är det innan ÄL?
  • MulleNuh

haha jo men kissa då fast knip samtidigt!! haha.

Godisråttan skrev 2008-10-07 12:01:07 följande:
    Oj!!! Det skulle jag aldrig klara..Måste kissa efteråt mm
  • MulleNuh

hahaha ja gud ja det är ett MÅSTE att kunna stå på huvudet!! Annars blir det INGA barn!

Nä skämt åt sido. Nej nog har det säkert ingen betydelse! Och ja detta med orgasmerna stämmer nog in!!
    Fast många blir ju gravida även UTAN orgasm.

ingenjörsbruden skrev 2008-10-07 12:11:30 följande:
    Har hört varianten där tjejen står på huvudet ett tag efteråt..... Funkar det tror ni? *asg* Måste nog träna på handstående ett tag innan tror jag!! *hihihihi*Har osså hört att dessa frigymnastiska övningar inte spelar någon roll då det är när livmodertappen "doppar" (orgasm) sig i spermierna som de kommer in i livmodern.....Men det hänger ju då på att han kommer lite innan henne....tajming tajming!
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3