• chamor

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Tycker ni, om ni vill ha barn och ha varandra, kan börja försöka. Inget säger att det går på en gång och du har ju sedan 9 månader på dig att förbereda dig mentalt på sen

• chamor
    Godisråttan skrev 2008-10-03 08:57:03 följande:
    Hmmmm fick två streck nu på ÄL stickan Så har nog ÄL nu! Fick mens 17/9 så då borde det stämma va?
    Då blir de hårdkörning i helgen förstår jag Håller tummarna för er!
  • chamor

Så är de ju ruggigt och kallt så man vill inget hellre än dricka varm choklad och krypa under täcket.. Perfekt

• chamor

Använder du det mest när du är ensam eller när ni är tillsammans?

MulleNuh skrev 2008-10-07 14:26:23 följande:
    *måste kolla* Jag har iofs redan mitt gulleägg! Kosta skjortan men det är det värt!
  • chamor
    ingenjörsbruden skrev 2008-10-07 17:09:04 följande:
    Då finns det kanske hopp för en annan!! Har fått "stämpeln" PCO-S.....men mkt lätta symptomer (cystor på äggstockarna) så det "borde" inte vara några problem för oss.....får väl återkomma när vi verkligen försökt! Det där med orgasmer....ja det kan vara svårt... hade typ bara upplevt 2 orgasmer innan jag träffade min blivande man......men han är helt fantastisk, dels i sig själv o dels i att han verkligen ger mig 100% o sätter mina behov i första hand o så får han mig att slappna av helt!! En bidragande orsak är också att jag TAR mina behov i första hand.....o sen bidrar det väl att jag är en kåt slyna osså! *asg* Nä men skämt o sido..... MulleNhu...håller med dig....behöver avvänjas fr leksakerna ibland....men det är för att de är hjälpmedel o helt strålande när man är lite trött men ändå sugen....hjälper en bra på traven! Följdaktligen så kan man bli lite bekväm...som jag....o då åker leksakerna fram varje gång! Men de bästa orgasmerna är de leksaksfria....mina blir mkt starkare! Mitt rekord är 6 orgasmer på en lekstund!! Man får kämpa lite!! Snittet brukar vara 2-3...
    O käre tid.. Att du lyckas med det...
  • chamor

Usch jag är inne för mycket i den här tråden.. Börjar också bli lite sugen ju :P

• chamor
    Ragnelutta skrev 2008-10-09 12:01:20 följande:
    Hejsan! Hoppar också in här Jag och min sambo jobbar också för fullt på att få en liten knodd till. Den lille vi har är 3,5 månad. Blir jag på smällen direkt är jag i 7:e månaden när liten vill ut hehehe (får anpassa klänningen därefter).
    Oj det är snabba ryck..
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3