Inlägg från: Ragnelutta |Visa alla inlägg
  • Ragnelutta

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Hejsan! Hoppar också in här Jag och min sambo jobbar också för fullt på att få en liten knodd till. Den lille vi har är 3,5 månad. Blir jag på smällen direkt är jag i 7:e månaden när liten vill ut hehehe (får anpassa klänningen därefter).

• Ragnelutta

Jo det är tätt, precis som vi vill ha det Finner ingen anledning att vänta.

Någon här som fått tätt innan? Har hört att det är jobbigt men samtidigt skönt att ha deras faser hyfsat synkade.

Passionsblomman: Min bror och hans fru är barnlösa trots 12 års försök, ändå har folk inte vett på att ta det lugnt med frågor och kommentarer

• Ragnelutta

Är det inte så att det hoppar över varannan karl? *försöker minnas*

• Ragnelutta

Jappjapp! Spännande haha. Jag skulle nog inte vilja ha tvillingar. Speciellt inte om jag får dom så tätt inpå *ryser vid tanken*, huga vad stressad jag skulle bli.

• Ragnelutta

ninnispinnis: Det är ju inte så väldans stor skillnad på 12 månader och 15 månader emellan . dessutom tvivlar jag på att jag har sådan tur att jag blir gravid pronto! Får ju inte glömma bort de 9 låååånga månaderna.

• Ragnelutta

Att man skaffar en till tätt inpå är ju positivt beträffande "tid för barnet", då det innebär att jag kan vara hemma med min förste ett år till istället för att han börjar på dagis. Visst tar nya bebben tid men den sover ju hyfsat efter några månader.

• Ragnelutta

Jag har beräknad ÄL idag. Planen var att köra hårt redan imorse innan sambon masade sig iväg till jobbet, men efter en kaskadspya i sängen och en megalodonbaj i blöjan av Lillskiten orkade jag inte *muttrar*.

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3