Inlägg från: Bride in England |Visa alla inlägg
  • Bride in England

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Ah jag ar sa sugen att jag bara spricker. Maste vanta tills jag jobbat sapass lange pa mitt nya jobb (i England, olika regler for olika foretag) tills jag har ratt till ok mammapenning. Maste vanta 6 manader tills vi ens kan borja forsoka!!! Vill ha bebis NU! Gifte oss i somras och jag har varit sugen ett par ar redan. Sa fort jag ser en bebis far jag ont i hjartat av langtan. Ja, ni forstar val kanske vad jag menar i denna traden

• Bride in England
    Ankan80 skrev 2008-11-13 14:18:04 följande:
    Godisråttan skrev 2008-11-13 07:44:39 följande:
    Det är säkert för tidigt! Håller tummarna..Läste något deprimerande ...det är typ 25% chans att bli gravid när man är 30 år (jag är 28). Det är ju inte alls mycket...Man skulle reproducerat sig vid 15-20, då är det 40% chans
    Var laste du det? 25% chans! Sa det skulle betyda att 3 av 4 kvinnor over 30 inte blir gravida? Later valdigt konstigt.
  • Bride in England

Ok, trodde att det var baserat pa statistik men det var det ju inte. OK men da har man ju en fjardedels chans vid varje agglossning iaf

• Bride in England

Ganska stor vinstchans anda

• Bride in England

Ar det sant att genomsnittet for folk att bli gravida ar tva ar?!

• Bride in England

En kompis till mig havdade bestamt att genomsnittet var 2 ar, det tyckte jag lat valdigt mycket

• Bride in England
    Ore skrev 2008-11-19 15:21:14 följande:
    Visst blir man litet ledsen. Och då är det extra viktigt att komma ihåg att det inte är något misslyckande att inte vara gravid...
    Man kanske kan jamfora med folk som vinner pa lotto? Det ar ju inget misslyckande att inte vinna, bara otur...men det kan handa nar man minst anar det!
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3