• Ankan80

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Alltså det är chans vid varje ägglossning....inte totalt....

• Ankan80

Hehe...alltid något....

Bride in England skrev 2008-11-13 14:36:25 följande:

Ok, trodde att det var baserat pa statistik men det var det ju inte. OK men da har man ju en fjardedels chans vid varje agglossning iaf
  • Ankan80

Hade varit en trevlig julklapp att dela ut

• Ankan80

Jag hade nog sagt det till de närmaste iaf...mest pga jag inte kan hålla mig....pladdrar alltid för mycket...

• Ankan80

Ja, alltså hon heter inte 1
    Står längre bak i tråden. Orkar inte kolla

MulleNuh skrev 2008-11-14 13:33:57 följande:
    1? Vem är det?
  • Ankan80

Ja, det finns en hel drös av sådana exempel på familjeliv, så visst finns det hopp!

• Ankan80

Av någon anledning så testade jag mig igår. Det har ju hänt att man fått mens trots att man är gravid.

Och så fick jag det där hårfina strecket igen över minuset som jag även fick förra gången. Fattar inget. Jag tror att den kanske ger utslag på ÄL men det hade jag ju inte vid förra testet. Fattar inget.

Jag har ju inga symtom och så, så jag tror inte jag är gravid. Men knasigt är det.

• Ankan80

Köpte ett CB digital och där visade det givetvis inte gravid.....

Då blir det fest ikväll!

• Ankan80

Ja, så slipper man övertolka testen.

• Ankan80

Ja, precis.
    Eftersom jag fått test 2 ggr nu med spökstreck så känns det mycket bättre att få det bekräftat med digitalaren.

blivandefrularsed skrev 2008-11-16 20:45:11 följande:
    Ja, det blir verkligen svart på vitt. Men så slipper man ju få tveksamma svar. Och tänk den dagen det står "GRAVID!!!!"
  • Ankan80

Hehe, det är väldigt lätt hänt när man väntar på BIM. Jag lovar att det går över sen

Godisråttan skrev 2008-11-17 07:49:29 följande:
    Haft en trevlig helg tjejjer?Jag har blivit beroende av FL..Katastrof!!!!
  • Ankan80

Här väntas det på BIM som skall vara 26-28 nov någon gång.
    Denna gången försöker jag gå in med inställningen.
    "jag är inte gravid förrän motsatsen bevisats, dvs ett positivt test"

Just nu fokuserar jag på lite sundare matvanor och träning. Går inte så bra på helgen, men på vardagarna är jag duktig.

• Ankan80

Va roligt! Grattis!!!

Ninnispinnis skrev 2008-11-17 11:35:37 följande:
    Jag har BIM någongång mellan imorgon och lördag tror jag. Har en del symptom, men det hade jag ju förra veckan också så det behöver ju inte betyda nånting... Till skillnad från dig Ingenjören så vill min kropp verkligen ha något som växer i magen, jag riktigt känner hur den skriker efter det! Fick precis veta att jag utsetts till "Employee of the month" i hela vårt globala företag! Fick ett diplom och kommer att få lite pengar och chansen att bli kvartalets och årets medarbetare Jag vet inte vam som har nominerat mig, men det känns sååå kul!
  • Ankan80

Nä, det är bara en än så länge. Alla andra "tränar".

Det här blir vårt 3:e försök

• Ankan80

De "symtom" jag har nu BIM-8 är lite ömma bröst och pyttelite molvärk i magen.

Men ömheten brukar jag ha så det kan mycket väl vara annat. Magen också för den delen :-P

• Ankan80

Hur går det här då?
    Jag har fastnat på fl igen.

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3