Inlägg från: Godisråttan |Visa alla inlägg
  • Godisråttan

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Tycker ni dessa ÄL tester funkar? Får alltid testa igen imorgon som svar...Hrmpfff! Hur sk adet kännas vid ÄL? Ömma bröst?

• Godisråttan

Äntligen är min mens regelbunden. Det verkar ta ett tag efter man knaprat piller...Nu blir det enklare att veta när man har ÄL. Hur går det för er andra?

• Godisråttan

Jag är en sådan person som vill att allt ska ske på en gång så detta är en prövning. Blir ju tvungen att ha tålamod Fast det gör ju i9nget! Hur gamla är ni härinne? Jag är 30år.

• Godisråttan

Hur känner ni inför att föda? Jag är livrädd!!!Skulle vilja ta kejsarsnitt men alla mina vänner avråder mig från det...

• Godisråttan

Man kanske inte ska oroa sig för mycket...Får kanske först och främst se till att bli gravid

• Godisråttan

Pleeeaaase förklara för en ovetande vad alla dessa förkortningar står för

• Godisråttan
    ingenjörsbruden skrev 2008-09-19 08:06:38 följande:
    Ordningen är väl inte så kritisk eller hur....bara man inte gör allting på en gång!Grattis till din mage o så håller vi tummarna för bröllop nästa sommar!! Bra Ankan8=, då är jag återigen säker på vad det betyder!! I natt drömde jag att jag födde en liten pojke....Isak skulle han heta!!! (Har ju varit öm i bröstvårtorna i ett par dar nu....tror det är hormonerna som sätter igång efter alla år på p-piller!)Har diskuterat namn på barn sen ett par år tillbaka....oftare sen vi blev faster o farbror.....dock har vi aldrig varit riktigt överens.......Så när jag berättade om min dröm så hade jag inga större förhoppningar om att namnet skulle "godkännas"....men m2b tyckte att det var ett jättebra namn!! Blir så glad o varm i kroppen o måste dela med mig!! Misstänker att jag blir hippad i morgon.....spännande!!
    Åhhh så kul!
  • Godisråttan
    Ankan80 skrev 2008-09-22 08:04:36 följande:
    Här blev det iaf ingen bebis denna gången iaf.Så det blir nya försök
    Visst blir man besviken...
  • Godisråttan

Vilken är ultimata årstiden att föda? Jag tror jag tycker våren för då har man tid att gå ner lite i vikt till sommaren, det är inte svinkallt, man är inte höggravid varken sommar eller vinter. Vad tycker ni?

• Godisråttan
    ingenjörsbruden skrev 2008-09-22 13:45:18 följande:
    misstänker att jag hade ÄL i helgen.....o så glömde vi skydda oss....är man inte van att använda kondom så är det inte så lätt alltid! Vill ju eg inte att det blir ngt nu för då är jag för långt gången på bröllopet så att jag inte kan dricka lite champagne......nåja....hur stor är risken att det ska bli ngt på första ÄL efter att man slutat m p-piller.......tror inte att det blev ngt men chansen finns ju!
    Jag slutade med minipiller efter vi gifte oss i maj och först nu börjar mensen stabilisera sig så den kommer regelbundet så du behöver nog inte oroa dig men man vet ju aldrig
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3