Inlägg från: Ninnispinnis |Visa alla inlägg
  • Ninnispinnis

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Ingenjöris, hur blev det med BIM vs Indianer?

Nyfiken ju

• Ninnispinnis

Då gjorde det kanske inte så mycket att indianerna segrade den här gången Bröllopsfest har man ju bara en gång

ingenjörsbruden skrev 2008-10-05 19:07:17 följande:
    Ugha!! Sitter här i tipin o är belägrad av en HIMLA massa indianer!! *hihihi*Tack för omtanken, Ninnispinnis! Hade ju iofs räknat med mens nu.....o så kan jag med gott samvete dricka både vin o champagne på bröllopsdagen!
  • Ninnispinnis

Gud vad mycket man ska tänka på! Trodde det bara var att tuta och köra och hoppas på att pricka in ÄL...

• Ninnispinnis

Finns på apoteket!

MulleNuh skrev 2008-10-07 13:36:51 följande:
    haha ja en liten grej som vibrerar!
  • Ninnispinnis

Det är 15 månader mellan mig och min storebror. Det är ju relativt tätt, men det kan du ju slå Ragnelutta

Tror också det har både för- och nackdelar. Min bror var väldigt lugn och snäll som barn, vilket jag inte direkt var

Vi har alltid haft enormt stor glädje av varandra, som barn hade vi ju alltid en lekkamrat i närheten och som tonåringar hade vi till viss del samma umgänge och var på samma fester med mera. Så för barnens skull tror jag absolut det är en glädje att ha syskon i samma ålder. Om jag hade kunnat styra det så hade jag definitivt velat ha det ungefär som mig och min bror. Men 3,5 månader låter kanske väl tidigt...

Min lillasyster är emellertid 14 år yngre än mig... Inte ett dugg planerad, trotsade både p-stavar och ålder Däremot väldigt välkommen och familjens lilla ögonsten!

• Ninnispinnis

BIM på lördag, hoppas hoppas....

• Ninnispinnis

Haha, nä de har det inte lätt...

Är lite illamående/yr, ömma bröst och molande i nedre delen av magen. Men det kan ju vara inbillning, eller menssymptom för den delen. Slutade med p-ring för två månader sedan, så jag har fortfarande inte riktigt lärt mig hur min kropp fungerar/känns utan hormoner...

Men det hade ju varit helt underbart om det blir plus...

• Ninnispinnis

Jag också!

Ankan80 skrev 2008-10-14 13:08:02 följande:
    Jaaaaa...hoppas! hoppas!!!Håller allt som går att hålla
  • Ninnispinnis

Haha, du är ju för söt! I håret?? Do I wanna know why?

ingenjörsbruden skrev 2008-10-14 14:11:09 följande:
    Jag måste nog osså snart byta apotekt....köper mkt glidmedel......t att ha i håret!! Men det har jag inte vågat säga till apotekstanterna!!
    Godisråttan, läste detta på familjeliv.se:

saxat från wikipedia:

"Nidblödning eller Nidationsblödning är en kort mensliknande blödning som sker när embryot fäster till endometrium, d v s när ägget fäster sig i livmodern. Alla får dock inte en nidblödning när detta händer. Blödningen brukar komma cirka 7-14 dagar efter ägglossningen och mängden blod kan variera."
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3