Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Ingenjöris, hur blev det med BIM vs Indianer?
Nyfiken ju
Ingenjöris, hur blev det med BIM vs Indianer?
Nyfiken ju
Då gjorde det kanske inte så mycket att indianerna segrade den här gången Bröllopsfest har man ju bara en gång
Gud vad mycket man ska tänka på! Trodde det bara var att tuta och köra och hoppas på att pricka in ÄL...
Finns på apoteket!
Det är 15 månader mellan mig och min storebror. Det är ju relativt tätt, men det kan du ju slå Ragnelutta
Tror också det har både för- och nackdelar. Min bror var väldigt lugn och snäll som barn, vilket jag inte direkt var
Vi har alltid haft enormt stor glädje av varandra, som barn hade vi ju alltid en lekkamrat i närheten och som tonåringar hade vi till viss del samma umgänge och var på samma fester med mera. Så för barnens skull tror jag absolut det är en glädje att ha syskon i samma ålder. Om jag hade kunnat styra det så hade jag definitivt velat ha det ungefär som mig och min bror. Men 3,5 månader låter kanske väl tidigt...
Min lillasyster är emellertid 14 år yngre än mig... Inte ett dugg planerad, trotsade både p-stavar och ålder Däremot väldigt välkommen och familjens lilla ögonsten!
Hittade en ganska intressant länk från Aftonbladet idag:
www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article3501754.ab
BIM på lördag, hoppas hoppas....
Haha, nä de har det inte lätt...
Är lite illamående/yr, ömma bröst och molande i nedre delen av magen. Men det kan ju vara inbillning, eller menssymptom för den delen. Slutade med p-ring för två månader sedan, så jag har fortfarande inte riktigt lärt mig hur min kropp fungerar/känns utan hormoner...
Men det hade ju varit helt underbart om det blir plus...
Jag också!
Haha, du är ju för söt! I håret?? Do I wanna know why?