Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Hehe underbart. Skulle passa mig också. För jag tror jag kommer bli galen på att alla människor kommer anse sig ha rätt att klappa mig på magen.
Hehe underbart. Skulle passa mig också. För jag tror jag kommer bli galen på att alla människor kommer anse sig ha rätt att klappa mig på magen.
Zsarah, tack du bevisar bara vad jag försöker säga. Vad kul att ni fick det att funka till slut. Hur gammal är dottern?
Ingenjörsbruden, tänk om man kunde säga så. Det hade varit bra. Det värsta är väl att då skulle chefen ge en ännu mer att göra. För vilken chef vill arbetsmässigt (även om de vill det personligen) att personalen skall vara föräldrarledig.
Grattis Jonna! Vad roligt! Var det inte du som var så illamåeende för ett tag sedan men inte visste vad det var?
Hmmm.. rent krasst är man riktigt fertil så kan du bli gravid även på avbrutet. Det kommer ju spermier från killen innan han får orgasm. Men skönt att det gick så lätt för er. Och ännu bättre att du hann passera bröllopet innan illamåendet kom.
Hmmm... den skall väl det.
Vaaa??? ÄR jag bara dum nu eller missade jag något viktigt? Äta ägg???
Gud vad mycket man skall behöva tänka på. Man kan inte ens ha sex så ofta som man vill för att bli gravid. Det känns bakvänt...
Hehe vad bra. Då borde min kille vara fulländad när det gäller det. Han äter så mycket ägg att hela han snart ser ut som ett ägg.
Jonna, jo enligt vad som skrevs här förut så innhäåller Mumomega folsyra.
Ok, hann det illamåendet ge med sig innan du blev gravid då?
Det är bara att gratulera vad roligt att det verkar ha gått så lätt. Men vad menar du menar du med lyckligt lottad när du läser den här tråden? Att du inte som många av oss är amatörer som precis börjat försöka eller vad? förstod inte riktigt.
Jadå förstår jag. Och jag håller med dig, det tar absolut psykiskt. Nu har vi lugnat oss lite och insett att det tar den tid det tar. men första 2 månaderna var jag väldigt på spänd.
Nej jag har inte fått det. inte än ialla fall och det borde jag väl ha fått 4-5 mån.
Här får vi hoppas på en made in Africa. För denna månaden blev det ingen bebis. På sätt och vis är det lika bra. Då är jag fri att dricka alkohol på bröllopet och behöver inte vara rädd för illamående under resan. Men både dessa sakerna hade jag iof lätt offrat om det hade blivit något.