Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Inget nytt här. Inte mer än att vi gifter oss på lördag.
Inget nytt här. Inte mer än att vi gifter oss på lördag.
Då var vi gifta! Vad alla gäster tjatade om barn. Verkar vara många som tycker att det är dags för oss. Varenda tal och telegram byggde ju på att det var dags med barn.
En helt fantastisk dag fick vi ialla fall.
Tack! Har varit iväg på bröllopsresan så har inte hängt med här. Jag förstår din ilska. För vår del har vi inte försökt så länge så vi kunde ta det med glimten i ögat det som sas. Men visst borde folk tänka sig för lite mer.
Mest förvånad har jag börjat bli över så där halvbekanta o vänner som man inte pratar med ALLT om som kommer fram och frågar jaha är det dags för barn nu eller. Vad säger man? "Ja vi försöker så gott det går, varje kväll kör vi. TAck för att du fråga??!!! "
Jag tycker januari-tidig vår borde vara utimata tillfället att föda. då får man ju vara mammaledig på sommaren OCH slipper gå högravid under sommaren.
Ja och det är inte något bra. NÄ vi märmar oss med stormsteg höggraviditet under sommaren. Dasgs att få till något snart.
Grattis!
Hehe jag vågar knappt tala om för min man att jag itne har lämnat torget helt ännu. Han suckade redan innan vi gifte oss.
Har inte orkat skriva här på ett tag även om jag läst och försökt hänga med i vad som händer hos er.
Här har inte hänt så mycket nytt. det blev ingen "made in africa" som jag hoppats på.
Befinner mig vid tiden för ÄL nu någon gång, eller har precis haft den. Har inte koll på den. så vi får väl se om det blir något denna gång. Men jag har verkligen slutat våga hoppas vid det här laget.
VAd skönt för dig!
Grattis! Vad roligt!
Det var väldigt vad alla har olika känningar den här månaden. Men det blir väl så när kroppen vet att man börjat försöka så vet den också vilka symptom den skall lura än med. Själv har jag mått illa, varit yr, ont i brösten. Men nog tusan kom mensen igår ändå. Iof blev jag inte så förvånad då min kropp har hållt på så här i 5 mån nu. Men blir så less, nog tusan hoppas man varje månad. Jag försöker slappna av o inte bry mig men det är så där lätt ibland.
Även om jag inte skriver här så ofta nu för tiden läser jag oftare, följer med spänning och hoppas på plus för er.