• Ankan80

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Ja, det var det jag menade
    Nästan samma sak dock...fast ändå inte liksom

Ninnispinnis skrev 2008-09-19 14:20:47 följande:
    Har för mig att BIM betyder Beräknad ICKE Mens? Alltså då man ska ha mens, men hoppas på att den inte kommer... Tyvärr kom min idag, men det är ju första månaden utan p-ring, så jag hade inte direkt trott nåt annat, men hoppas kan man ju alltid
  • Ankan80

Här blev det iaf ingen bebis denna gången iaf.
    Så det blir nya försök

• Ankan80

Ja, man tycker ju att det kan ju bara inte misslyckas
    Men men....har ju bara provat en gång så....

• Ankan80

ja, och så var det ju mycket med bröllop och allt.
    Nu är det mer lugn och ro.
    Kroppen är nog inte dum.
    Klart det inte blir något barn med de stress/nervös-nivåerna.

Japp, på ´et igen

Grattis till giftermålet föresten!!

ugla skrev 2008-09-22 08:38:23 följande:
    Ankan80- en gång, det är ju inget men när man går o hoppas så känns det som länge. Bara på det igen.
  • Ankan80

jag tror också våren...men det börjar ju bli lite sent för det nu. Vill ju inte vänta ett helt år för det
    Så det får bli när som det vill sig.

• Ankan80

Ta inte illa upp ni nu som redan har barn.
    Tycker bara det känns som att man gått in i en ny spännande period i sitt liv nu när man försöker skaffa barn.
    Först var det bröllopet och nu blir det barn.
    Hade man tjuvstartat med barn hade det nog kännts väldigt tomt ?
    Eller vad säger ni?

• Ankan80

Grattis!
    Va roligt!

Juliazzb25 skrev 2008-09-25 14:01:37 följande:
    Jag väntar min och min makes första barn.Den beräknas komma till slutet av feb...I veckan var vi på ultraljud och om ni är nyfikna hur den ser ut så har jag lagt in lite bilder i min bildgalleri.Lycka till alla
  • Ankan80

Jag väntar på ÄL i slutet på denna veckan eller början på nästa. Vet inte så noga .

Jag tänker träna så länge jag kan. Spinning Bas samt gympa. Därefter blir det nog stavgång om man ens kan röra på sig.

Jag kommer def. tänka på vad jag stoppar i mig. Absolut inte banta, men äta nyttigt som jag gör redan nu.
    Dock blir det ju "lördagsgodis"

Vi har nog samma tankegångar Godisråttan.

• Ankan80

Då får vi hålla tummarna!
    Min man åker iväg över helgen dock. Så jag hoppas verkligen att vi inte missar. Att det antingen är på torsdag eller på söndag

• Ankan80

Oj! Ja, man skall ju äta för två heter det
    Skall bli intressant och se hur det blir för egen del.

När började du märka av aptitökningen?

Jonna83 skrev 2008-10-01 11:27:25 följande:
    GodisråttanJag trodde oxå jag skulle bli ett godismonster (värre än vad jag redan är) men faktiskt så lockar inte godis så mycket.. Vill ha mer "matiga" saker, choklad, pajer med massor av vaniljsås osv.. Alltid nått!! ;)IngenjörsbrudenJa, jag äter makrill ett par gånger i veckan o så MittValKvinna två gånger per dag. Jag låg relativt lågt med järnvärdet oxå så jag försöker få i mig järn via kosten så jag slipper börja knapra piller.Jag är ju då konstant hungrig så jag måste äta kanske varannan/var tredje timme o det börjar b li ganska tjatigt! Jag är hungrig men jag är SÅ TRÖTT PÅ ATT ÄTA hela tiden ;) Och det är svårt att äta nyttigt så många gånger per dag.. Frukt gör ingen nytta direkt då jag blir hungrig igen efter 5 min.. Så ibland (eller ganksa ofta) blir det smörgåsar. Vilket jag oxå börjar bli RIKTIGT trött på ;)Men men, det är ju bara ca 6 månader kvar ;)
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3