Inlägg från: Godisråttan |Visa alla inlägg
  • Godisråttan

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Träffade en två dagar gammal bebis förra helgen. Jättesöt men såååå liten och då vägde hon ändå 3660 g... Hon var så bräcklig lixom..Höll henne men var så rädd att jag skulle skada henne Mannen såg mest vit ut i ansiktet

• Godisråttan
    MulleNuh skrev 2008-10-06 17:14:33 följande:
    jag gör en abort för att jag har 2 barn och min minsta är bara 6 månader och vi har FULLT upp.OJ! Förlåt!! Jag missförstod då verkligen TS!! (skäms) Trodde det var en fråga om man vill ha innan eller efter! Ganska lätt att missförstå TS om man inte läst alla inlägg.Hoppas verkligen inte jag tramap någon på tårna för det var INTE min mening!
    Oki! Kan ju bli lite fel när det finns folk som har försökt i åratal blabla... Ja du förstår säkert
    Vi gifte oss 3 maj och slutade med minipiller direkt då men körde the safe way ett tag efter det tills mensen stabiliserade sig, så har försökt ca 3 månader...Vill ju ha ett vårbarn men får nog ge upp den tanken
  • Godisråttan
    salkert skrev 2008-10-06 18:01:40 följande:
    Försöker ni få en knoddis? GRATTIS!Jag hette AllStared förut, vi fikade - julibrudstråden. :)
    Oj var tog du vägen??Gifte ni er aldrig?
  • Godisråttan
    salkert skrev 2008-10-06 21:49:13 följande:
    Jag tog en paus..Nope vi sköt upp bröllopet ett år..
    Jaha oj jag trodde allt var så gott som klart...
    Ja vi vill ha barn men är ingen panik! Jag skulle helst vilja ha ett vår-barn, måste vara den ultimata årstiden att föda har jag räknat ut!
    I vilken månad är du nu i? Hur många kg har du gått upp? Pojke/flicka?
  • Godisråttan

Beach Wedding skrev 2008-10-07 07:41:28 följande:

Hallojsan.... här är en gravid tjeja på 24 år som planerar sitt bröllop som ska hållas nästa vinter när sonen blitt nästan 1 år....*ler*...Vi vill gifta oss utomlands och satsar på Maldiverna....men just nu längtar vi mest efter vår lilla Max som ska komma till oss i Januari..... så ja vi skaffar barn innan Bröllopet....Jag vill absolut inte vara en gravid brud och eftersom jag var lite mullig redan innan jag blev med barn så vill jag hinna få bort alla bebis kilon å sedan gå ner ytterligare 10 innan vi gifter oss....
    Grattis vad roligt!
  • Godisråttan

lanovia 08 skrev 2008-10-07 08:00:22 följande:

Grattis! Hehe jag vågar knappt tala om för min man att jag itne har lämnat torget helt ännu. Han suckade redan innan vi gifte oss. Har inte orkat skriva här på ett tag även om jag läst och försökt hänga med i vad som händer hos er.Här har inte hänt så mycket nytt. det blev ingen "made in africa" som jag hoppats på.Befinner mig vid tiden för ÄL nu någon gång, eller har precis haft den. Har inte koll på den. så vi får väl se om det blir något denna gång. Men jag har verkligen slutat våga hoppas vid det här laget.
    hehe nä min man tycker också jag är knäpp som är kvar här..
  • Godisråttan
    MulleNuh skrev 2008-10-07 10:53:00 följande:
    mmm.. Vi hade samma dag som stegring och dagen efter. (min nuvarande grav är min 5:e) Det funkade ALLA ggr. Dock fick jag 2 mf.
    Stegringen är det innan ÄL?
  • Godisråttan
    MulleNuh skrev 2008-10-07 11:41:29 följande:
    Jo de visar sig väl någon dag innan släppet tror jag. Vet inte exakt faktiskt, men iaf när testet visade så körde vi som jag skrev. Och inte för att det kanske spelar så stor roll, men jag sov med allt äckel också! Alltså gick inte på toa efetråt. MEN tror dock inte det har någon betydelse. Kändes bara som fler av hans små skulle hinna simma upp då!
    Oj!!! Det skulle jag aldrig klara..Måste kissa efteråt mm
  • Godisråttan

Har anat några röda droppar Grrrrrrrr!!!!Suck! Måste nog acceptera vi kommer vara höggravida under sommaren...(klart man blir glad ändå men inte det ultimata enligt mig)

Har aldrig kännt av pms förut förrän NU!!! Såååå godissugen, humörsvängningar och svullen!!

• Godisråttan
    salkert skrev 2008-10-14 12:48:47 följande:
    Well, ge inte upp för de, när vi hade turen att plussa på första försöket hade jag blödningar som jag trodde var mens iaf..Och för mej var likadant, att jag som aldrig haft problem med pms, fick symtom som verkade vara pms..så ta ett test om en vecka eller så, mest för att vara säker..kroppen kan spela en många konstiga spratt..
    Wow! Är det sant?? Hoppas på det!!! trodde inte man kunde få blödningar... Hoppas...
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3