• Ankan80

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Hihi...va roligt!!
    Jag vill också...

Jonna83 skrev 2008-10-01 11:34:10 följande:
    Ankan80Jag märkte redan i vecka 6 att jag var tvungen att äta väldigt ofta för att hålla illamåendet borta (oxå typ varannan/var trejde timme) men i vecka 9 ungefär började det gå över till ren hunger ;) Jag behöver inte äta speciellt mycket hela tiden men att sätta i sig en hel pizza är heller inga problem ;)Är i vecka 13 nu o har gått upp 4 kg. Fast det var INNAN jag var på bvc i vecka 9 ;) Sen dess har det stått still! Så det märks ju tydligt att det är nån mer man delar maten med ;)
  • Ankan80
    Tit skrev 2008-10-06 08:42:52 följande:
    Hallå! Nu vill jag vara med här igen, lyckliga tjejer. På torsdag tar jag ut spiralen. Jag är så spänd och förväntansfull! Det är hormonspiral så man vet ju aldrig hur lång tid det tar. För tio år sedan blev jag gravid av att titta på en kille (nej, riktigt så oskyldigt var det kanske inte) Men nu är jag ju tio år äldre...Kan inte vänta tills jag får hålla ett litet knyte i armarna.
    Välkommen hit!
    Då får vi hoppas på ett plus snart!
  • Ankan80

Nu så är det bara en lång väntan i 2 veckor. Jag är så otålig!!!

Ingenjörsbruden
    Lycka till nästa gång i stället!!!

• Ankan80

Jag känner nog likadant. Om jag inte kan få barn så tror jag inte att jag går under.
    Just nu är jag bara så fokuserad på tillverkningen och tar det andra sen . Men idag så satt jag och tittade på magar på Familjeliv (lite att göra på jobb) så tänkte jag "gud så stora magar. kommer jag också se ut sån. Ser ju sprickfärdiga ut"

• Ankan80

Samma här
    Men man kan ju hjälpa blivande brudar, så man har ju lite anledning att hänga kvar samt trådar som dessa.
    Lite roligt att se hur det går/gått för alla.

Godisråttan skrev 2008-10-07 08:02:25 följande:
    lanovia 08 skrev 2008-10-07 08:00:22 följande:
    hehe nä min man tycker också jag är knäpp som är kvar här..
  • Ankan80
    MulleNuh skrev 2008-10-07 09:51:28 följande:
    Ni som försöker!! När var hur kör ni?? haha konstig fråga! Kanske jag kan komma med nåt tips!! Och då menar jag inte om HUR man gör!
    Så gott som var dag under ÄL, iaf varannan
  • Ankan80

Jo, de har börjat med det *visslar och tittar uppåt*

• Ankan80

Jag vet iofs inte om de har exakt de där, men de skall sälja sexleksaker/hjälpmedel iaf...

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3