Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Bra beslut! Tror jag ska göra samma sak. Försöka i alla fall... Dessutom är ju testerna ganska dyra i längden...
lanovia 08 skrev 2008-10-24 09:07:34 följande:
Bra beslut! Tror jag ska göra samma sak. Försöka i alla fall... Dessutom är ju testerna ganska dyra i längden...
lanovia 08 skrev 2008-10-24 09:07:34 följande:
Ingenjören, läste nånstans (familjeliv? ) att de rekommenderar att man "tränar" varannan dag veckorna innan och efter ÄL, så ni ligger bra till
Bara det inte blir för planerat och ospontant, är lite rädd att det blir för mycket fokus på barntillverkning...
Har faktiskt inte varit inne på familjeliv sedan i tisdags, då jag bestämde mig för att sluta vara hysterisk... Ska inte gå in och läsa där förrän jag`faktiskt är gravid! Det ni! Fler som är med på det?
Denna tråd är det enda jag tillåter mig i ämnet...
Hihi, ja BT och FL är farliga grejer
Jag tillbringa helgen med min bästis, och eftersom jag nu inte är gravid så ska jag dricka vin, äta vad jag vill och bara mysa!
På tal om indianer så har mina föräldrar och min lillasyster två utbytesstudenter boende hos sig just nu. De är indianer (eller Native Americans, som de tydligen heter egentligen ), så det är mycket snack om att indianerna kommer och indianerna går... På grund av denna tråden fnissar jag lite inombords varje gång indianerna kommer på tal
Vad fina ni var, Tit!
Har nog inte heller grattat Pluttefisa, så grattis!
Eller så har hon det!
Jag förstår att det tar emot, men ju snabbare ni kontaktar henne desto snabbare får ni ju hjälp. Jag hoppas att det ordnar sig för er! *skickar lite energi och pepp*
Hej Hvidis!
Nej men fy vad tråkigt att höra... Jag är verkligen ledsen för din skull. Men jag sa ju att det lät som det var något på gång
Vill helst inte rekommendera familjeliv.se eftersom man väldigt lätt blir beroende, men där finns faktiskt mycket bra info. Om man kan styra sitt användande, jag har gett mig själv FL-förbud
Skickar en kram till dig och hoppas det blir ett nytt lite frö snart!
Passionsblomman - Duktigt! Bra gjort! Du är helt klart värd en kopp kaffe
Ooooohhhhh, vad spännande! Jag håller alla tummar och tår för att det går vägen! Allt prat om indianerna har kanske skrämt iväg dem på riktigt...
När ska du testa?