Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Tycker det är ett ganska klokt beslut. Och sen när mensen är ca 1-2 veckor sen kan man köpa test. Tror nog man mår lite bättre i psyket om man gör så.
lanovia 08 skrev 2008-10-24 09:07:34 följande:
Tycker det är ett ganska klokt beslut. Och sen när mensen är ca 1-2 veckor sen kan man köpa test. Tror nog man mår lite bättre i psyket om man gör så.
lanovia 08 skrev 2008-10-24 09:07:34 följande:
Ja håll er BORTA från familjeliv!
Håll er borta när ni är gravida också! Jag fick helt familjelivsförbud av min barnmorska! hoho
Åhhh va spännande!!! När ska du testa?
Clear blue. Ett gravtest.
Jag har alltid varit HIMLA smal och inte kunnat gå upp ett gram oavsett vad jag åt och jag var helt övertygad om att jag inte skulle gå upp mycket i vikt när jag var gravid.. hoho och tji fick jag!
Med första gick jag upp 40 kilo och med andra gick jag upp 35 kilo!
Menar att ni som tror er veta att ni KOMMER bli stora som hus kanske inte alls blir det!!
haha nää men det såg ut om det låg trillingar där inne.
alla här verkar ha samma mensdagar typ!
Ni som har sådana äl-stickor.. Jag rekomenderar digitaltest ist! Då är det aldrig ens en fundering på om man har eller inte har äl! Den visar helt tydligt.
Tex clear blue Digital. Finns på apoteket. Dock ganska dyra. Tror det kostar ca 250:- för 7 st stickor. En sticka sätter man in i en liten maskin. Superbra. Jag hade dom varje gång jag blev gravid.