Hjälp! Frieri-planer.
Hejsan,
Det är så att jag håller på att planera att fria till min flickvän om ett tag. Vi har känt varandra i många år men blev tillsammans först i somras. Vi har pratat om att gifta oss i framtiden, och jag känner att om hon redan nu säger att hon vill, varför inte bekräfta det med en förlovning? Plus att jag gärna vill det eftersom jag verkligen älskar henne.
Jag har tänkt på olika datum, varav ett är 14:e Februari. Visst, det kanske är vanligt? Inte vet jag, men jag tror jag kan baka in så det blir en överraskning ändå. T ex. om jag lägger in ett main-event som är själva "a-h-d" firandet, och sen på kvällen på något sätt smyga in med ett frieri. Vad tror ni om det? Har ni några tips på vad som kan hända under dagen?
Sen tänkte jag på det där med ringarna. Hon har sagt att hon vill ha släta ringar i vitt guld. Ska jag köpa ringarna och bestämma vilka det ska vara utifrån vad hon vill. Och är det meningen att jag ska ha en förlovningsring också? Ska jag köpa till henne och till mig, eller bara till henne och ta min ring efteråt om jag ska ha en? Ska jag ha en? :o
Hur som helst, jag var inne på Braemer.dk och kikade lite. www.braemer.dk/kollektion/index.asp
Tyckte att Model: 637, Model: 730, Model: 765 och Model: 925 var snyggast. Annars är ju Model: 962 ett alternativ.
Vad tror ni om någon av dessa? Vilken? Eller har ni något annat förslag?
Behöver hjälp!
Tack!