• nellie78

Morgongåva till man utan intressen!

Känns som att jag står inför en helt omöjlig uppgift! Vill ge min blivande make en liten morgongåva men frågan är vad? Han använder inga smycken,inte ens klocka så det är uteslutet att köpa något sånt. Slipsnål är heller inget han har någon som helst nytta av,skulle bara ligga och samla damm, fin Whisky har han redan..Han har inget direkt superintresse förutom datorer och en ny dator vill jag inte ge honom! Så VAD sjutton ger man honom då?

• Svar på tråden Morgongåva till man utan intressen!
  • nellie78

Tack så mycket för alla svar! Det bästa hittils är helt klart en brevlåda med vårt gemensamma efternamn på, det tror jag han skulle gilla!

• nellie78

Vilken av lådorna beställde du? Funderar på den första, det känns mest lagom i pris..sen är ju frågan hur man ska göra med designen, tog du och beställde text på A4 så man kan sätta på framsidan eller tog du bara texten på ovansidan av locket? Vet inte riktigt hur det blir om man tar texten på hela framsidan..kanske inte blir så fint, eller hur gjorde du?

Bauti skrev 2008-08-20 18:23:02 följande:
    Det var så lite så. Alltid kul att hjälpa andra med sina egna snilleblixtrar
  • nellie78

Tack för alla tips, i morgongåva blir det en brevlåda för det känns som att det är mest "han" på något vis, sen fyller han 30 i april och då blir det en upplevelsepresent av något slag! Tusen tack för all hjälp!

Svar på tråden Morgongåva till man utan intressen!