Vinterbröllop 08/09 del 3
På det stället vi har bokat festen ingår det transport till vigseln, från vigseln till festen och från festen till hotellet *lyxigt*
På det stället vi har bokat festen ingår det transport till vigseln, från vigseln till festen och från festen till hotellet *lyxigt*
En sån gen räcker ganska långt Själv har jag bara en halv, men däremot har en mycket dold bröllopsgen kommit fram och dessutom förökat sig det senaste året
Gissar att du kommer att använda den lika många gånger som klänningen? Jag ska ha en klänning med långa ärmar, men funderar på om jag ska be skräddaren att göra en bolero med långa ärmar istället. Då kan jag ju ta av mig ärmarna om jag blir varm på festen..
Ah, men till jeans blir det väl bra?
Vilken mysig kappa
2e advent skrev 2008-08-24 18:49:09 följande:
Det var billigt Var hyr du den?
2e advent skrev 2008-08-24 18:52:30 följande:
vad roligt att läsa hur "crazy" alla blir när ringarna har kommit hem Jag ska lämna ifrån ig min f-ring till guldsmeden om en månad när han ska göra v-ringen. Om två månader så har jag ringen hemma, misstänker att jag kommer att blir lika fanatisk
Min h2b ska också ha en v-ring, undrar just om han kommer reagera likadant... vad tror ni? Jag hoppas nästan det så jag får sätta upp regler *fniss*
Jag har en med ärm i mitt bg. Tror du kan hitta andra klänningar med ärm här:
www.yala.se
www.mipaform.se
www.foreverbridals.com
De flesta klänningar jag har sett med ärm är medeltidsinspirerade, och det kanske inte är det du har tänkt dig. Ett alternativ är att hitta en sömmerska eller liknande som kan sy upp en klänning som du vill ha den
låter jättesnyggt! Den klänning jag har i galleriet är egentligen bara inspiration för min klänning, ska få den uppsydd. "underkjolen" och insidan av ärmarna kommer att vara burgundy. livet kommer att vara en korsett där sömmarna kommer att ha samma färg som insidan av ärmarna. Ärmarna kommer att kunna "vikas upp" till middagen och släpet kommer att fästas upp på den undre kjolen med knappar. Kommer likna 1800tals klänningar.
Det är nog många som är lediga då, eftersom det är en klämdag.