Inlägg från: 2e advent |Visa alla inlägg
  • 2e advent

Vinterbröllop 08/09 del 3

Vargtassa

Bokia har färdigvikta färgade kort, jag köpte mina där har både klarröda och vinröda, för visst var det rött du ville ha.

Den där pysselgenen som det talas om har faktiskt jag också sitter just nu med den nya panduro katalogen framför mig och ska snart gå in och beställa massor roligt till dukning och annat

• 2e advent

Jag har hyrt en fantastiskt vacker vinterkappa med vida pälskantade ärmar och pälskantad krage så knäpper man den fram med bara en knapp vilket kommer bli skitsnyggt för jag ska ha ett vinrött band som knyts fram som kommer att hamna precis i öppningen Är såååå nöjd

Igår beställde jag saker från panduro för 500:- Oopps

• 2e advent

Nu har jag lagt en bild i mitt galleri av kappan och jag tror att den ska gå att se. Det är också en variant av den klänningen som jag har på mig som jag ska ha på den stora dagen.

• 2e advent

Ja det var verkligen kärlek vid första ögonkastet och den kostar bara 500:- att hyra och då får jag hämta den på fredagen och lämna den på måndagen så jag inte behöver stressa någon gång.

• 2e advent

Idag har jag börjat montera ihop våra inbjudningskort De blir jättefina om jag får säga det själv
    Ska fota dem och lägga ut en bild.

• 2e advent

Vi ska också gifta oss 2:e advent men nu kanske jag är övertydlig

Vi har också tänkt att bjuda på glögg som välkomstdrink sedan har jag tänkt att våra placeringskort ska vara pepparkaks hjärtan med hål i som knytits med ett vinrött sidenband runt foten på vinglaset och med namnet i kristyr. Vad tror ni om det blir det för mycket eller bara sött?

• 2e advent

Hallå hallå

Nu har jag lagt upp bilder på mina inbjudningskort i mitt galleri om det är någon som är nyfiken.

Sedan försöker jag lägga upp en bild på det hårsmycke och det armband som jag ska ha men det går inte, är det någon som har någon aning om vad felet kan vara för det andra funkar ju.

• 2e advent

Tack!

Nej jag tror inte att bilden är för stor för jag tog den samtidigt som jag tog bilderna på korten.

Kanten har jag gjort med en mönsterstans, som en hålslagare fast den gör mönster istället för bara hål.

• 2e advent

Tack!!

Ja jag är faktiskt riktigt nöjd själv

Mönsterstansaren har jag köpt på Bokia. Kollade precis Panduro men det verkar inte finnas någon där men den sidan är lite svårsökt tycker jag så kolla där också.

Igår var vi och hämtade våra ringar
    Den är sååååå fin och jag skulle helst vilja prova den hela tiden men m2b blev arg och sa att om jag skulle ha den på mig hela tiden så fanns det ju ingen anledning att gifta sig för det var ju först när vi var gifta som den är på riktigt

Svar på tråden Vinterbröllop 08/09 del 3