Vinterbröllop 08/09 del 3
Alla goda ting är 3:
Jag tror att jag betalade typ mellan 100:- och 150:- för den, så den var lite dyr men nu i efterhand är jag jättenöjd att jag köpte den.
Bild kan jag fixa alldeles snart.
Alla goda ting är 3:
Jag tror att jag betalade typ mellan 100:- och 150:- för den, så den var lite dyr men nu i efterhand är jag jättenöjd att jag köpte den.
Bild kan jag fixa alldeles snart.
Nu har jag lagt upp en bild på ringen men det syns inte så bra, det var svårt att få till en bra bild, men jag satte den i alla fall där jag tycker att den gör sig bäst
Dessutom lyckades jag få upp bilden av mitt hårsmycke och det armband jag har tänkt ha, vad tror ni kan man ha det eller passar det inte alls?
Blendasigne:
Jag vet inte vad det är för storlek men det är 7 stycken. Det kanske är ett bra tips att bara titta på den sällan så att det verkligen känns så där speciellt när man äntligen får bära den på riktigt. Ska försöka hålla mig i en vecka ny
Förutom de smyckena som jag lagt upp har jag gjort ett halsband som ser ut som det "svävar" med fiskelina och en sådan pärla som det är i hårsmycket fast rund, dessutom ska jag låna min mormors gamla pärlörhängen.
3Jane
Jättefina kort!
Penguine:
Superfin klänning såg den i en tidning och blev helt kär men jag ska sy upp min så tyvärr gick den bort, men väldigt fin.
Usch den här veckan har varit och kommer att fortsätta vara helt galen. Har jobbat så länge varje dag och imorgon ska jag åka på läger Eller det blir nog trevligt men det innebär att jag inte får träffa min lilla plutte son på två dagar
Men imorgon ska vi skicka ut inbjudningskorten Ska bli så kul att höra vad folk tycker om dem, för de flesta vet redan att vi ska gifta oss så det blir ingen överraskning, har haft svårt att hålla tyst
Jag tycker att den med blommorna var finast alltså typ nr 4.
I lördags var jag och köpte allt mitt tyg till min och min tärnas klänningar Det kommer att bli såååå bra men gud vilket projekt det var att köpa tyg vi var i affären i 1,5 timme.
Jag behöver dessutom lite råd. Jag jobbar ihop med en fantastisk kvinna (delar en klass med henne) hon är 15 år äldre än mig och vi umgås inte privat men jag tycker jättemycket om henne, jag har träffat hennes man 1 gång, till frågan; ska man bjuda henne eller inte? På ett sätt känner jag att jag jättegärna vill bjuda henne men hon känner ju ingen annan och jag känner absolut inte hennes man men jag känner att om jag ska bjuda henne så måste jag bjuda honom. DILEMMA
Ja jag vet och egentligen har jag inget emot att bjuda honom tänker mest att han nog får tråkigt eftersom han inte ens känner mig.
Här var det lite dött. Har ni mycket att göra?
Själv ser jag fram emot helgen ska bli skönt att ta det lite lungt. Imorgon ska jag gå och handla lite svindyr spets som jag ska dekorera med lite pärlor och paljetter som sedan ska sitta på min klänning Hoppas att idén som låter jättebra i huvudet är lika bra i verkligheten
Nej nu ska jag duscha och sedan ska jag på klädparty
Idag har vi varit och tittat på lokalen tillsammans med han som ska laga maten och så har vi diskuterat menyn Känns bra
I helgen var jag dessutom och provade utkastet till min klänning Den har 3 lager varav ett består av lakanstyg för att stadga upp och det hade hon sytt nu för att veta att allt passade innan hon börjde klippa i de dryrare tygerna. Det var kul att prova men jag hade med mig min 1,5 årige son som efter dagisstarten är livrädd att vi ska lämna honom på andra ställen också så han stört bölade från det vi kom tills vi gick och skulle promt vara i min famn och han snorade (vilket inte fick komma på klänningen) och grät allt medan hon som ska sy försökte nåla utan att sticka mig, VILKEN kalabalik men till slut blev det klart
Längtar verkligen tills jag får åka och prova igen. Ska handla BH i veckan så hon vet vad hon har att sy efter
Välkomna alla nya förresten
Vargtassa
Du måste öppna ditt galleri så vi kan se (nyfiken )
Så himla kul!!
Längtar också ska bli så spännande att se vad de planerar!!
Låter såå kul!!
Själv har jag varit och provat min nästan färdiga klänning idag . Det var också kul Den blir så fin precis som jag har tänkt mig.
Grattis Ceasara, vad kul. Hoppas att er dag blev helt underbar.