Många Thailandstrådar...nystart 9
kikar in =) Än är inget bestämt men förhoppningsvis blir det bröllop i thailand!
En fråga: VAd står PW för ?
kikar in =) Än är inget bestämt men förhoppningsvis blir det bröllop i thailand!
En fråga: VAd står PW för ?
Tack, jag förstår :) då är det ingen som vet något om seasandphuket ?
Osvic: tänkte om någon hade hört något om dom, om dom är seriösa, prisvärda,duktiga osv. Om någon känner någon som gift sig med hjälp av dom och om dom varit nöjda då
wihooo :)
Nu är det bestämt. Bröllop i phuket 15 december :))))
jag är såååå lycklig.
sardin: vi har valt seasand men eftersom dom inte kan fixa lagligheten har vi tagit hjälp av Majbritt på lanta divers med det!
u2: SKOJ! vart har du beställt ifrån?
ingen som vet ngn bra skräddare i phuketområdet? någon kanske varit där innan och sytt upp ngt?
Januaribrud: ni ska inte leta där nere? det funderar jag på att göra till min dotter (11 månader) dom borde ju ngt fint o somrigt!
Koh lanta: ha en underbar bröllopsdag o fortsatt trevlig semester..
Ni som har majbritt och har fixat lagligheten, kan ni inte skriva till mig. Jag förstår inte riktigt o nu börjar det bli lite bråttom.
äktenskapslicens har vi fixat/fått tillbaka
måste man ha referensbrev? det står ju på äktenskapslicensen att man inte är gift?! om man behöver det ändå. hur skiver man det eller får man det ifrån?
min sambo studerar o får inga lönespec. kan man ta deklarationen för året? eller hur har ni andra gjort?
och en sista fråga: hur lång tid har det tagit för er att få tillbaka alla papprena från stockholm?
tacksam för svar!
-EVENT TO BE HOSTED BY SEA & SAND
TRANSPORT TILL CEREMONI PLATS
BRUDBUKETT SAMT BLOMSTER DEKORATIONER ALTARE
VALSIGNELSE MED VIGSELFORATTARE
PROFESSIONELL FOTOGRAF 2 TIM. SAMT CD MED 2-300 BILDER
BROLLOPS CERTIFIKAT (EJ JURIDISK BINDANDE)
HAR & MAKE-UP
jag tycker detta är helt okej pris!
puffar upp för svar på mitt förgående inlägg! snälla hjälp mig!!!
ceremoni kostnad 49,000
U2: ja det skulle vara den andra blanketten istället, äktenskapslicensen som även innehåller hindersprövning. vet egentligen inte vad det är för skillnad.