• RB09

Många Thailandstrådar...nystart 9

Vill passa på att tacka för all bra information jag hittat här å i andra thailandstrådar.

Vi ska gifta oss på Koh Lanta 11 november och tar hjälp av Maj-Britt. Har precis fått tillbaka pappren från UD och thailändska ambassaden å ska skicka ner dem till MB.

Vi ska oxå byta till ett för oss nytt namn efter vigseln, min m2b:s mammas flicknamn. Måste vi ändå skicka in namnblanketten till Skatteverket att vi behåller våra egna efternamn först? För att sen när vi kommer hem från Thailand och registrerar vigseln ansöker om namnbyte för hela familjen?

Så bra att man kan skriva av sig här... vi gifter oss i hemlighet å det känns som jag snart spricker av att inte kunna prata om alla bröllopsfunderingar med nån annan än min sambo.

Har beställt klänning från sheshopping å är supernervös över hur den kommer att se ut och om den kommer att passa överhuvudtaget, om den nu hinner komma innan vi åker oxå...

Oj vilket långt inlägg det blev...

• RB09

Lägger till mig på listan, tänk att det är mindre än 3 veckor kvar!!! Igår fick jag mail om att klänningen från Sheshopping är på väg å jag är supernervös för hur den kommer att vara. Det är ju inte så mycket tid att hinna ändra så mycket...

11/11-08 RB09, Relax bay, Koh Lanta (LD)
    12/11-08 Bröllop i Thailand (PW)
    13/11-08 Anders Pernilla Kamala beach (PW)
    21/11-08 lovebugz, Koh Lanta (LD)
    26/11-08 Haras, Relax bay, koh Lanta (LD)
    6/12-08 Susnik Koh Lanta (LD)
    8/12-08 Tingeling_99_ Lanta Sand (LD)
    9/12-08 FruFordell Koh Lanta (TI)
    12/12-08 December 08 Koh Lanta (LD)
    15/1-09 MrsMunter Moonlight Bay Resort (TI)
    10/2-09 U2´s Koh Lanta Lanta Sand (LD)
    28/2-09 Thailand 090300, Koh Samui
    12/3-09 Thai Brud 2009 Koh Lanta (LD)
    Janurai - 2009 Thai2009

• RB09

ko lanta 08 skrev 2008-10-23 21:54:10 följande:

Ja, snart närmar det sig... Vi åker redan nästa söndag, 2/11. Fler som åker snart?
    Ja vi åker den 6 november! Känns fortfarande overkligt...
    Har ni fått nåt menyförslag från Relax Bay?
  • RB09

Sancher, ska ni bo på Relax Bay också? Vi åker därifrån den 14e.

• RB09

Vad kul, vi gifter oss på Relax bay om mindre än två veckor
    Åker i morron om en vecka så i helgen blir det nog till att börja packa... Första gången vi reser med vår son så det är ju lite mer än vanligt att tänka på

• RB09

susnik: Klart jag låter er få höra hur, förhoppningsvis underbart, bröllopet på Relax bay var

Ja vi ska både äta och bo på Relax Bay, det blir 4 nätter innan bröllopet och 3 nätter efter. Eftersom att vi reser själva med vår lille son byter vi inte boendet för bröllopsnatten som många verkar göra.

Från LD fick vi oxå info om att vigselförättarna är svenska.
    Å vi har bestämt oss för att ha hjärta med blommor/stenar på stranden.

Åh, vad jag längtar, en vecka till avresa och mindre än två till bröllopet!

Ska ni ha nån som sjunger?

Svar på tråden Många Thailandstrådar...nystart 9