• Svar på tråden Göteborgsbrudar Del:3
  • Mizty

Troll1 - Men vad jobbigt att du mår så dåligt! Säger som Bartan, ta en påse till. Annars vet jag inte vad man ska göra, mina hungerskänslor är nästan obefintliga nu. Klart du inte ska känna det som ett nederlag!! Alla är ju olika & reagerar olika.

Men det är ju skitbra med 5 kg när du ändå har ätit lite
    Vet inte riktigt om jga vågar lita på min våg, i så fall är det nog 6 kg. Flera har kommenterat att magen inte putar lika mycket & själv tycker jag det syns lite på armarna & i ansiktet & givetvis märker jag stor skillnad på magen. Men jag har ju oxå väldigt mycket överflöd!!

Surt med A-kassan Hatar att inte ha pengar.. Denna månaden får vi vara glada om vi inte står på minus när räkningarna är betalda! Dubbla boenden, vägskatt, SH 4000, dubbla avb på bilen då våra räkningar kommit bort på posten m.m. URK!!

Ang. festhäftet, på kortdesign finns en mall som man kan ladda ner, det har jag gjort! Den är för stående vikt A4. Det kan kanske funka

Bartan - Bra jobbat!! Hur mår du då? Tyckte dom att den var god

• Mizty

Är det inte dax för en ny träff snart?? Vi kanske kan ses hemma hos mig? Fixar givetvis fika till dom som inte går på CB eller vill ha något gott ändå Annars ses vi i stan. Vad tycker ni??

Förslag på datum:

Måndag 1/9

Tisdag 2/9

Onsdag 3/9

Torsdag 4/9

Fredag 5/9

• bartan

Mizty; jag har inga direkta problem med kuren. Kanske att jag dricker för mycket vatten
    Jag har gjort salladen ett antal gånger under sommaren och den är uppskattad även bland middagsgäster.

• bartan

Det är lite mycket jobb nu fram till mitten av september.

Måndag 1/9
    Bartan

Tisdag 2/9

Onsdag 3/9

Torsdag 4/9

Fredag 5/9

• Mizty

Härligt! Jag dricker nog oxå lite för mycket vissa dagar Då får jag ont i huvudet, kissar väl ut alla salter... Hur mycket dricker du? Kul att den är poppis

bartan skrev 2008-08-25 11:12:31 följande:
    Mizty; jag har inga direkta problem med kuren. Kanske att jag dricker för mycket vatten Jag har gjort salladen ett antal gånger under sommaren och den är uppskattad även bland middagsgäster.
  • bartan

Jag har ett intag på 3,5 till 4 liter. Men det räcker med 3 för mig.

• Mizty

Som jag då!

bartan skrev 2008-08-25 11:17:45 följande:
    Jag har ett intag på 3,5 till 4 liter. Men det räcker med 3 för mig.
  • Troll1

Jag dricker också ganska mkt, 3-4 liter om jag inte slarvat ngn dag.
    Jag fick inte jobbet jag sökte. Just nu går mkt emot, hoppas et vänder. En hel del gräl här hema och en ekonomi som "spårat ur" helt. Snyft!
    Jaså det blev 4000:- frå SH. Jag fattade ärligt talat inte riktigt deras uträkningar.

• Mizty

Men Troll1 vad jobbigt!! Vet hur det är med trytande ekonomi & det är inte bra för föhållandet Hoppas verkligen det vänder för er snart Japp 4 sura laxar blev det så tot 6500 för absolut ingenting

• Mizty

Eller... Ingen som är sugen på ett biobesök nästa vecka? Tänkte att alla nadra trådar går ju på bio så då kanske vi skulle göra det oxå

Svar på tråden Göteborgsbrudar Del:3