Inlägg från: fru Trul |Visa alla inlägg
  • fru Trul

    Göteborgsbrudar Del:3

    Troll1 skrev 2008-09-17 13:49:02 följande:
    Förlåt Fru Trul, SKÖNT att höra med pengar, lokal osv.
    Helt ok vännen.. Tack så mycket, det var en stor lättnad att det börjar lösa sig för oss..

    Jo jag Kände väl lite så när vi gifte oss men man måste släppa det... Min erfarenhet är att ju mer man planerar, ju mer saker kan gå fel... ( Se min bröllopsberättelse...) Släpp alla tankar om att servetterna inte machar dukarna tex, och fokusera istället på vad dagen handlar om; Fira eran kärlek...
    Kram på dig!
  • fru Trul

    Mitzy
    Jo vi har avbokat Stora Holm, men det tog emot att göra det.. Fick ni förresten nån bekräftelse på er avbokning? Jag är lite nojjig så han inte kommer och säger att vi inte avbokat å vi får betala massa pengar... Hade kännts bra å få det svart på vitt med en bekräftelse liksom...

    Synd med dina naglar, alltid tråkigt när man sett fram emot något.. Men den som väntar på nått gott...

  • fru Trul
    Troll1 skrev 2008-09-18 12:01:55 följande:
    Nämen, förhinder?? Ojjj, det hoppas jag inte händer mig den 25:e också. Då får hon en fradgatuggande bridezilla på halsen.
    Hi, hi, jag kan riktigt se dig framför mig Troll; Fradgatuggande bridezilla på krigsstigen...
  • fru Trul

    Troll1; Hoppas ni hade en underbar dag, ska bli kul å se bilderna sedan...

    Får nog tyvärr stå över fikat idag tjejer, fick precis lön men med alla räkningar så vart jag pank igen samma dag som lönen kom... Suck... Varför kan man inte vinna på lotto?

  • fru Trul
    Troll1 skrev 2008-10-06 22:43:36 följande:
    NU så har jag lagt in lite av våra egna kort. Rätt rejält komprimerade.
    Va fina ni var! Gillar er Corvette jättemycket oxå, fan va coolt att åka till kyrkan i en sådan.. *drömmer mig iväg* Det är annat än min gamla Buick det..
  • fru Trul
    Troll1 skrev 2008-10-08 08:31:30 följande:
    Inboxa mig ditt nr för säkerhets skull.Jag ska avboka magnetröntgen idag, som jag skulle på i morgon. Får panik bara av att tänka på 60 minuter helt blickstilla i ett rör. De vill ge mig Stesolid, men fy katten!
    Men du avbokar väl inte bara för att du är rädd hoppas jag?? Du måste ju göra magnetröntgen så dom får se om något är fel?
  • fru Trul
    Troll1 skrev 2008-10-08 11:01:43 följande:
    fru Trul skrev 2008-10-08 09:10:32 följande:De misstänker att jag har förträngningar i ryggmärgskanalen (tror jag det var) med benutväxter? Har inte pappret här. Jag fick skjuta fram röntgen. 1 timme i det där röret... Åhhhhh! De kommer att ge mig Stesolid, men jag får inte köra bil mm på 24 timmar. Ska inte passa min lilla själv heller eftersom man blir seg, lite lätt ointresserad osv. Har tid i november och har chans att fundera lite.
    Jo men din hälsa är viktig, du får bita ihop och stå ut en timma... Det handlar om en timma ur ditt liv så dom kan se om nåt är fel och göra dig frisk igen... Det kan det väl vara värt eller hur?
  • fru Trul
    Troll1 skrev 2008-10-09 09:10:28 följande:
    fru Trul skrev 2008-10-08 23:40:15 följande:Hmm jag vet, men panik är svårt att styra. Vi får se hur det går i november. Det är just det också. Vad ska de göra åt ev diskbråck osv? Inte operation i alla fall. Det är främst för dokumentationen.
    Jo men dom måste ju se vad som är fel, det kan ju vara något annat än diskbråck... Dom kan ju inte göra något åt det förrän dom vet vad som är fel.... Dessutom är stesolid inte så himla farligt du blir bara väldigt lugn å din rädsla försvinner, får du det kommer du se att allt går galant!
  • fru Trul
    Troll1 skrev 2008-10-10 13:51:21 följande:
    Ohojj!Nu är både Ajjse m man och vi på fotografernas hemsida: www.askenbom.se/brollop.htm Frökenkräfta: Hej, härligt att "se" dig igen, krya på dig!
    WOW vilka fina bilder!!!! Blir nästan lite avis måste jag erkänna... Älskar bilden där du står under huven Troll, fan va kul det ser ut...
  • fru Trul

    Jag kan inte heller fika imorgon, suprise så jobbar jag sent imorgon(eller halvsent iallafall). Suck! Vi kan väl göra upp ny fika lista om 2 veckor då hinner vi ju alla kolla våra scheman?

  • fru Trul

    Kikar förbi å vinkar, jag har inte varit inne på ett tag men det är för mycket runt mig nu... Just nu har jag inte lust med någonting, bläää för vintern.

    Hur känns det nu Mizty, det börjar ju närma sig nu?

    Troll1 hur gick det med den där röntgen grejjen?

    Kram en trött fru Trul

  • fru Trul

    Troll1
    Jo jag borde nog prova Gingseng eller Mivitotal, för just nu är jag bara allmänt orkeslös....Samma visa varje vinter, suck! Hoppas det går bättre denna gången med din röntgen grej...

    Mizty
    Jo det har varit lite dåligt med planeringen, allt har stått stilla ett tag. Jag har iallafall kommit så långt att jag tänkt beställa inbjudningskorten nu. ( Kommer beställas fina kort från Indien)

    Appråpå det vet ni någonstans man kan lämna in inbjudningskorten och få dom textade? (Det ingår textning i beställningen men dom har ju inte å ä och ö i Indien så jag vill liksom inte beställa textning där....

    Fröken kräfta
    Gud va kul, jag blir nästan lite avis att du fick en fruhippa....

    Nu ska jag rusa och handla, kram på er!

  • fru Trul
    frökenkräfta skrev 2008-11-05 21:36:00 följande:
    Tack-kort kommer vi att skicka till alla som uppvaktat oss, även dem som inte är med på bröllopsfesten. Några hat tex skickat blommor till oss och gratulerat.Fru Trul, tror att jag såg dig idag. Jobbar du på ett stort telecombolag? Mejla mig privat om du vill.
    Jo det gör jag, jag sitter på kundtjänsten.... Inte världens roligaste jobb men pengarna är riktigt bra med säljbonus osv... Vad gjorde du där då eftersom du såg mig? Nästa gång får du säga hej...
  • fru Trul

    Lycka till imorgon Mizty! Ha nu en toppendag och lev lyckliga i alla era dar!

    fröken kräfta
    Ok va kul, vem vet då kanske vi kan luncha nån dag? Mitt lanid är chza01 om du mejlar på jobbet.
    Ska du oxå ha festen imorgon? Va kul! Vi kommer ha vår fest på ettårsdagen och det närmar sig med stormsteg, jag som hela tiden tyckt att det varit gott om tid... Suck! Men det ska bli jättekul....

  • fru Trul
    Troll1 skrev 2008-11-10 12:51:35 följande:
    Oj, så tyst det var här... Var är ni??
    Jag är på jobbet och jag är så trött att jag nästan somnar... Kattfan har väckt mig var femte minut inatt.... Suck, hon fattar inte att hon är 14 år och ska vara trött.....
  • fru Trul
    bartan skrev 2008-11-11 23:14:55 följande:
    Hallå på er tjejer, just nu är jag inne i en rejäl arbetsperiod. Vore skönt med lite ledighet men det får väl vänta till julhelgen.Jag har lite planer på en julmiddag för oss tjejer och skulle gärna vilja fråga om det är någon som är intresserad!? Den helg som jag var ledig på är lördagen 13 december. Är ni lediga?
    13 dec är det ju Lucia så det finns nog risk att många har andra planer tror jag.... Jag tror visserligen att jag inte har något bokat den dagen men jag måste kolla med gubben för säkerhets skull... Återkommer....
Svar på tråden Göteborgsbrudar Del:3