• Msofia

Pite brudar -09!

Finns det möjligtvis någon mer som ska gänga sig i Pitetrakten med omnej som vill diskutera frisörer eller annat matnyttigt?

• Svar på tråden Pite brudar -09!
  • Msofia

Oh jag har precis börjat känns det som.. vi har egentligen inte bäst oss 100 för norrbotten då han kommer söderifrån. Men det lutar ditåt så jag måste nog börja forska i frisörer ect i pite trakten. Vi funderar faktiskt på Storforsens kapell...

Blommorna känns spontant som Bryggmans (öjebyn) har för mig att de är ruskigt duktiga.

• Msofia

Vi har inte bestäm oss riktigt men det lutar väl åt juni -09

Emmacita: Få grönt från älvsby församling? Hur funkar det egentligen när man inte gifter sig i sin hemförsamling, kostar det något då? *lost*

Har inte bott i pite på 9 år så jag är inte så hemma på frisörer. Hade en favorit då som hette anna klippare.. men det var ju då det.

Tårtbitar för 27kr biten lät som ett bra pris.

• Msofia

jobbar på min.. lurigt

Har någon hitta någon bra prisnivå på hår och fotograf?

• Msofia

Hallå har ni somnat? :)

någon som börjat fundera på fotograf?

• Msofia

Sommaren 09: vad ligger priserna på för porträttbilder i pite?

Pitebrud 090801
    Vad tog de frisörar du pratat med för bruduppsättningen? Fick ingick löshårslån i vanliga priset för Hårstudion menar du? Låter ju bra vad tog de ?

• Msofia

3400 lät ok men rätt dyrt ändå iofs de priser jag sett så ingick inte make up.

Vi ha ett ställe här där jag bor som tar 1500.. önskar jag kunde ta med dom upp till Pite.

• Msofia

kom på en sak. Räkar det på fast pris eller olika beroende på hur många timmar det tar (dvs hur komplicerad uppsättning man ska ha).

Ska du ha något avancerat?

Svar på tråden Pite brudar -09!