Pite brudar -09!
Finns det möjligtvis någon mer som ska gänga sig i Pitetrakten med omnej som vill diskutera frisörer eller annat matnyttigt?
Finns det möjligtvis någon mer som ska gänga sig i Pitetrakten med omnej som vill diskutera frisörer eller annat matnyttigt?
Vi har inte bestäm oss riktigt men det lutar väl åt juni -09
Emmacita: Få grönt från älvsby församling? Hur funkar det egentligen när man inte gifter sig i sin hemförsamling, kostar det något då? *lost*
Har inte bott i pite på 9 år så jag är inte så hemma på frisörer. Hade en favorit då som hette anna klippare.. men det var ju då det.
Tårtbitar för 27kr biten lät som ett bra pris.
Jag tror att provuppsättning ingår i bruduppsättningen så det är därför man har dyrare pris, men det skilljer nog mellan frissörerna. Så man får nog höra efter noga innan man bestämmer sig.
Hej
Har hört att hårstudion har ett paketpris på brud uppsättning + makeup å att priset inte var så farligt
Hårstudion ska ha 3400:- för uppsättning och make up!!! Inte så farligt? Tycker det låter som vansinne att betala någon ca tusen kronor i timmen för ett arbete... Varför vill alla skinna oss brudar?? Besviken!
Det kostar juh ca 400 kr att klippa sig å det tar juh ca 20 min
så timpriset blir juh då ca 1000kr
å gör du bara slingor så koster det juh minst 800kr å det tar inte en timma
men visst jag tycker oxå att det är hemskt att det ska vara så dyrt även en vanlig klippning
Jag tittade runt lite på de olika budget verktygen som finns och de borde verkligen uppdaters efter dagens priser. Frissör står det på många 1000 kr och det går ju inte ens en balfrisyr på.
Det är bara att konstatera att det är jätte dyrt med allt.
Ja det är det verkligen, det är bara att bita i det sura äpplet och hosta upp slantarna om man vill vara fin på sin stora dag! :o/ Nåväl, jag får väl vara glad över att lokalen blev billigare än jag hade räknat med...
Är det någon av er som vet några bra lösnaglar, typ med fransk manikyr, som ser fräscha ut för en dag? Jag hade först tänkt lyxa till det med manikyr och bygga naglar, men den posten måste bort då frisören ju kostar mycket mer än min klänning... suck!
Dessutom blev det dyrt med hyran av underkjol och cape, 1600:- tillsammans...
Vad har ni för budgetar?
jobbar på min.. lurigt
Har någon hitta någon bra prisnivå på hår och fotograf?
Har Paus någon hemsida`?