Pite brudar -09!
Finns det möjligtvis någon mer som ska gänga sig i Pitetrakten med omnej som vill diskutera frisörer eller annat matnyttigt?
Finns det möjligtvis någon mer som ska gänga sig i Pitetrakten med omnej som vill diskutera frisörer eller annat matnyttigt?
3400:- kostar det på hårstudion å då ingår make up å lån av löshår + en liten present
3400 lät ok men rätt dyrt ändå iofs de priser jag sett så ingick inte make up.
Vi ha ett ställe här där jag bor som tar 1500.. önskar jag kunde ta med dom upp till Pite.
kom på en sak. Räkar det på fast pris eller olika beroende på hur många timmar det tar (dvs hur komplicerad uppsättning man ska ha).
Ska du ha något avancerat?
3400 kr som hårstudion tar är ett fast pris oavsett frissyr som jag har förstått det.
Cau&co tar mellan 2200 -2700 beroende på om du vill ha en 3 års elev eller Artdirector. Brudmake up går på 595 ink prov makeup. Tärna tog de mellan 640-800 kr/h.
Somamaren 09 ingår make upen i 3400? Hon som tog emot beställning sa 500:- men jag frågade samtidigt om tärnan så hon kanske blandade ihop det eller så förstod jag det fel. Då ligger de ju på samma pris som alla andra. Blir i så fall bara bättre och bättre.
För er som undrar så skulle tärnans hår gå på 1200:- på hårstudion.
Är det någon som vet vilken typ av smink som hårstudion använder. Vill helst ha Id men jag vill samtidigt inte springa mellan salongerna.
Make up ska ingå + provuppsättning
Tack! Då försvann en post i budgetten.
Måste bara tipsa om en sida som man beställa inbj.kort till inte allt för hemskt pris.
Nu står det visserligen tack kort men dom går juh att fixa till som man vill så det står inbj.på dom istället för tack.
Fast en typ står det faktiskt inbj. på men som sagt det går juh att fixa när man redigerar på hemsidan. å alla priser är inkl. tryck å kuvert.
trycksakstorget.se/
Nu har jag bokat frissan. var så rädd nån annan skulle hinna före
Nån som vet nån bra lokal där man kan ha bröllopsfesten?
både munksund å storfors folketshus e bokade av summergames
kåren blir för stort
Jag har dålig koll på lokaler men nolia entren (tror jag det heter) kanske skulle passa.
Gläntan fick jag tips om när jag sökte.
Du kan ju kolla på denna länk:
www.pitea.se/Sidmappar/32278/Lokaler_att_hyra.pdf
Jag hoppas ni hittar något.
Sommaren 09: Vilken frisör blev det?
Jaa gläntan e juh fint att jag inte tänkte på det..
TACK!!!!
Det blev hårstudion jag e säkert svammlig med jag tror dom ändå är bäst
Åhh gläntan har slutat hyra ut...
Jävregården måste du ta med mat å personal = för dyrt
Flesta andra ställen var redan bokade av summergames
men tillslut så fick vi oss ett ställe..
Skogsgården i böle.