Inlägg från: CaSan |Visa alla inlägg
  • CaSan

Venedig - tips sökes för bröllopsweekend

Jag och min blivande planerar att rymma iväg till Venedig dagen efter bröllopet för att få ett par lugna dagar tillsammans efter all stoj.

Jag skulle vara tacksam för alla bra och tänkbara tips ni kan komma med till oss. Vi letar dessutom efter hotell för vistelsen; ett litet mysigt hotell som gärna ligger på Lido. Just nu sitter jag mest och googlar efter hotell vilket är en stor djungel... Jag behöver er hjälp tjejer!

Tack på förhand!

• Svar på tråden Venedig - tips sökes för bröllopsweekend
  • CaSan

Är det verkligen ingen som har något tips på något mysigt hotell i Venedig som kan passa för att avnjuta en smekmånad på?!

• CaSan

Humlanhubbe
    Tack snälla för ditt tips. Dock när jag söker på hotellet så får jag bara upp ett som ligger i Rom. Har du skrivit rätt namn på hotellet? Har du annat bra att dela med dig från er resa i Venedig? Något man absolut inte får missa när man är där? Andra vettiga tips?

• CaSan

Rosenpetunia
    Tack snälla för ditt tips. Jag ska genast höra med henne om hon har någoy matnyttigt att dela med sig om Venedig.

Humlanhubbe
    Jag kollade in hotellet på nätet och vad jag kunde se på bilderna så såg det himla mysigt ut. Var ni nöjda med hotellet? Är det lika mysigt och fint i verkligheten? Prisvärt?

Jag tar mer än gärna emot fler tips på bra hotell i Venedig...

• CaSan

Puff puff!

Är i färd med att boka vår resa nu o behöver verkligen tips på mysigt hotell... Plez!

Svar på tråden Venedig - tips sökes för bröllopsweekend