miss u skrev 2008-10-02 08:02:38 följande:
Det låter ju riktigt intressant! Helt klart värt att kolla upp. Kostade serveringspersonalen nåt extra? Hyrde dom flera dagar eller bara lördag? Om vi ska vara där får jag väl lägga ner tanken att vi ska komma till festen med svärföräldrarnas båt/flotte. Fast då kan kanske sambon få sin dröm om limosin förverkligad. Det verkar ju inte alltför långt till Lövudden från Finska föreningen heller, så långväga gäster kan bo där.. och vi med i bröllopssviten. Hmm, nu fick jag massa tankar och idéer! TACK!
De hyrde bar fredag
Men fick komma in och duka i ordning på torsdagen. Eftersom de står för städning så behöver man ju bara ha en dag. Tror i och för sig att de hade kvar mat och alkohol till dagen efter. Serveringspersonalen kostade utöver men det gjordes lite "under bordet" så att säga
De hade gäster som bodde både på Lövudden och på campingen så det är ju inte alls så långt. Och jag tror att du skulle kunna komma med båt eller flotte. De har ju egen strand!
Ska nog ringa brukshotellet och kolla upp priser och om det är bokat till när vi ska gifta oss.
Mysan 31; Vi hittade nummret och har varit dit och kollat och även bokat! Det visade sig att min sambo har gått i samma klass som dottern till den vi bokade av
Skultuna är inte så stort!