miss u skrev 2008-10-15 08:13:53 följande:
Sambon var i väg och hälsade på sin mammas släkt i Vänersborg nu när jag var borta... vilket resulterade i att han vill bjuda 10 st till! Vi har iofs tänkt ha buffé, vilken mina föräldrar ska bjuda på, så det ska nog inte vara några problem. Desto fler inbjudningskort, vigselprogram och festprogram att göra, men det tycker jag bara är kul. Det viktigaste är att både han och jag kan bjuda dom som vi vill ha där. Sen kan ju inte han hjälpa att han har stor släkt som umgås och jag liten. Hur har ni andra med uppdelningen? Har ni lika många från varje sida?
För vår del är det likadant. Min sambo har stor släkt och jag relativt liten. Sedan har han även större kompiskrets. Vi har aldrig talat om att bjuda lika många var. "Hans sida" kommer att vara större men samtidigt så känner jag inte att det är hans/ mina inbjudna utan våra. Har träffat han släkt så pass mycket så känns redan som att jag är en del av den. Och många av hans kompisar har ju blivit våra kompisar. Det viktigaste är ju som du säger att vi har dem vi vill ha där. Kommer att bli totalt ca 70 personer.