• mysan31

Västeråsbrudar 2009

moongirl: jättefina brud buketter som du har i ditt bild galleri... tycker om nr 4 och nummer 5...
    jag är inne på rosa rosor som jag vill ha...
    vilken sida har du hittat brud buketterna...

• mysan31

välkommen nina och rickard till tråden...

• mysan31

tessisen: vad hette det papper till inbjudningskorten som du köpte på panduro....transparent papir,var det så det hette...

• mysan31

moongirl: Var ska du köpa candilabrar nån stans,har ochså funderat på det...

• mysan31

tessisen: vi är ochså inne lite på häst och vagn eller limousine,har inte riktigt bestämt än,men måste göra det snart...
    Jag får ta en sväng till tiimari och titta på dom där rosa spå tygrosor på torsdag innan jag börjar jobba...

Miss u: hoppas att du får svar snart från hamn cafet,ni har ju väntat ett bra tag nu... Håller tummarna på att dom ringer på måndag och säger att det går bra...

• mysan31

moongirl:Vad har du köpt för bok på panduro...
    och vad har ni köpt på duka...Jag kanske ochså ska dit och titta....

• mysan31

Tessisen:Tänkte börja lite med inbjudningskorten nu och festprogrammen...Vad ska man skriva på sista sidan av festprogrammen,har ni skrivit nån ting...

• mysan31

tessisen. var nere på stan och tittade på duka angående tallrikarna ni hade köpt,men jag hittade inget...

även jag kan hänga med på en fika nästa vecka,blir det bredbar,det var ju bästa stället...
    Var även till tiimari och köpte 1 förpackning av rosorna med ståltråd till servetterna hittade även klänypor med hjärtan som man kan sätta på glasen tillsammans med bordsplacerings lapparna....Du får ta med dig inbjudningskorten och festprogrammen så får man se hur det blev...
    du är duktig du...

Var det halva priset på mattias kläder ochså på ruths...

• mysan31

moongirl: Hur ska ni formulera kuvertavgiften på inbjudningskorten...
    Får åka ner på stan i morgon innan jag börjar jobba och gå in och kolla på sigma om guld faten ligger framme...

• mysan31

barret o moongirl: Jag hade först tänkt att ha 200 kr,men ändrade oss till 250 kr...
    Vi har skrivit...
    Vi vill fira vår dag med nära och kära!
    Istället för presenter önskar vi därför ett bidrag
    till festen om 250 kr per person.

Jag har skrivit klart inbjudningskortet,men ska även fixa en bild på mig och min sambo på framsidan av inbjudningskortet...

Svar på tråden Västeråsbrudar 2009