• MoonGirl

Västeråsbrudar 2009

Ia o Puh skrev 2008-09-16 19:17:30 följande:

Valborg08, välkommen!Jag kommer imorrn oxå...dotter är nog med då...sambon slutar typ 17, får se om han kan komma lite tidigare, annars hänger hon med!Upptäckte nu att jag dubbelbokat kyrka, både skrike och björksta, måste ringa imorrn och avboka skerike!Ni som ska vara på Brunnby, vad hade stolarna för färg? Visst var det ljusblå gardiner, hör och häpna...jag har börjat intressera mig en aning
    Det var röda dynor på stolarna, men jag minns inte vad gardinerna hade för färg. Jag tog kort på festlokalen, ska se om jag lyckades fånga upp vad det var för färg på gardinerna .

Hoppsan! Ja, det är nog bäst att du avbokar en kyrka, det blir väldigt svårt att gifta sig i två kyrkor samtidigt .
  • MoonGirl
    Tessisen skrev 2008-09-16 21:48:58 följande:
    Oki, så imorron kl 17 vid Global.Tessisenmysan31Rebellen25Moongirlmiss uIa och PuhÄr det någon glömd?
    Ni kan gå in och vänta imorgon på Global... jag kommer så fort jag kan efter klockan 17 =)
  • MoonGirl

miss u skrev 2008-09-16 13:59:08 följande:

Låter ju riktigt mysigt med brudgymspaket. Vet du vad det kostar? Kan ju bli en fin födelsedagspresent till nästa år. Min kompis är inte utbildad frisör utan har bara stort intresse för hår och smink. Har kännt henne i över 20 år, så hon vet hur jag vill ha det. Hon har alltid varit den som fixat till mig när det varit fest under vår uppväxt.
    Jag mailar prisinformation till dig + skickar över lite kort från Thottska villan!
  • MoonGirl

Ia och Puh: Det var blåa gardiner i festlokalen på Brunnby gård. Det såg nästan ut som de var blågråa till färgen....

• MoonGirl

miss u: Ja visst är det mysigt på Thottska villan

• MoonGirl
    mysan31 skrev 2008-09-17 15:18:57 följande:
    Hej hej!!!Jag kan inte följa med och fika idag..fast jag så gärna vill...Liam har varit på dagis idag och firat sin 5 årsfödelsedag,och det går ingen buss från huddunge förän 16.30och jag kommer in till västerås till 19.00...Jag hänger gärna med och fikar en annan dag...Ni får skriva och tala om för mig vad som händer ikväll,skicka över lite fakta...Ha det så kul...
    Hej! Vad synd att du inte kunde komma med och fika idag, men vi kommer ju att ses flera ggr framöver . Hälsa och gratulera Liam på hans 5-årsdag!
  • MoonGirl

Tack för idag brudar!! Det var jättekul att ses igen!! Det blir väl fikadags snart igen, hoppas jag!

• MoonGirl

Ia o Puh skrev 2008-09-17 19:33:36 följande:

Tack tjejer för idag! Får alltid en sån fantastisk "You can do it-boost" när vi träffas, sitter nu och klurar på Festhäftet!Vi som är på Brunnby och ev kunde dela på nya gardienr/paneler...vilken färg?Jag ska ha grön, röd och silver som mina färger och ni?
    Jag är intresserad av att vara med och dela på gardiner/paneler till Brunnby! Fast jag har inte bestämt mig ännu vilken färgtema jag/vi ska ha. Jag får återkomma så fort jag vet det!

Rebellen75: Vad skulle du ha för färgtema till ditt bröllop?
  • MoonGirl

Rebellen75: Visst skulle ni gifta er i Hubbo kyrka? Vart ligger den kyrkan?

• MoonGirl

Tessisen: Jag mailar kontaktuppgifter till dig (till den där killen i Avesta som hade häst och vagn-transport)

Jag mailar till den e-postadress som du skickade från när du mailade till mig.

Ha det bra!

Svar på tråden Västeråsbrudar 2009