Vad kul att det går bra med viktnedgången! Simning är himla bra, liksom morgonpromenader med stavar som jag använder mig av. Jag har iofs inte gått ner så mycket i vikt, men minskat 5-6 cm runt magen!
Jag bor på Oxbacken så de närmaste blomsteraffärerna är väl typ dom i centrum. Fick du nå prisuppgifter på Mästerblomman? Den andra blomsteraffären heter väl Amaryllis eller nåt sånt där. Nåt på A iaf. Det var jättefina buketter du hittat! Helt i min stil. Du försvårar ju det hela för mig. Den buketten som du kallar för nr 5 var ju jättesöt. Tror det är min nya favorit.
Gick förbi Panduro igår och norpade åt mig en katalog. Har inte hunnit kolla nåt i den än, men kan tänka mig att det var massa fint. Får se om jag hinner bläddra igenom den under helgen.
MoonGirl skrev 2008-10-24 09:34:50 följande:
miss u skrev 2008-10-24 07:12:50 följande:
Ja, man är inne på så många olika bröllopssidor så man blir helt förvirrad Det går bra med min viktnedgång, jag tränar massor (simmar). Jag borde nå min drömvikt till nästa år! Jag ska lägga ut lite fler brudbuketter i mitt bildgalleri alldeles strax, så du får kika in i bildgalleri när du får tid. Tack för internetlänken! Det var verkligen jättefina brudbuketter! Ju fler buketter man tittar på desto svårare blir det att välja brudbukett Jag kommer inte ihåg vad de där floristaffärena heter som Tessisen pratade om. En floristaffär ligger vid Ica Ettan (Gideonsberg) och en floristaffär ligger vid Hemköp vid Malmaberg. Jag bor så nära dessa floristaffärer så jag tänkte försöka hinna dit idag och prata med dem. Så fort jag vet vad de heter (floristaffärerna alltså) så hör jag av mig! Det var Tessisen som hade varit dit och pratat med dem där. Igår var jag till Mästerblomman nere vid stan (ett av Västerås äldsta blomsteraffär). Där var de jättetrevliga!!! Och sedan var jag in till en till blomsteraffär som jag inte kommer ihåg namnet på, men blomsteraffären ligger på samma sida som Ryns skor (eller Rydins skor?) det är den där skoaffären som ligger vid hörnet mot Gallerian. Den där blomsteraffären jag var in heter något med A i. Namnet börjar på A... minns inte namnet, jag har minne som en guldfisk Blomsteraffären ligger "några affärer" bort från Ryns skor.Tittade i Pandurokatalogen igår och det finns ju massor med material som man kan använda till sina inbjudningskort! Blir svårt att välja, tror jag!