Västeråsbrudar 2009
Det gick kanon med inbjudningskorten! Nu är själva utseendet i stort sett klart. Får vi bara klart med Hamncafét så är även texten nästan klar. Ska bara fila på texten till "flikarna" som ska vara på kortet istället för att informationsblad. Ikväll ska vi åka till Erikslund och kolla på tapet till trycksakerna och borden. Hur mycket tror du går åt till borden? Vi tänkte titta på Bauhaus och Runes färger. Är det nå fler som har tapeter där ute? Nisses?
Får se om jag ringer nå mer till Hamncafét idag. Sambon ville att jag skulle göra det och höra om jag kunde få telefonnr till nya ägaren eller att hon hör av sig. Känns som vi måste få besked snart, för allt annat bygger ju på festlokalen såsom mat, transport, fotograf osv. Känns bara jobbigt att ringa igen. Usch...
Det är ju en mardröm att tänka om ingen vill vara toastmaster. Det är ju trots allt en rätt så stor uppgift. I värsta fall får man väl själv ta tag i det, eller muta nån. Huvudsaken är ju trots allt att man blir gifta med varandra och det är man ju redan när festen börjar så då kan inget gå fel. Svårt att tänka så när allt inte går som man tänkt.
Hur gick det med inbjudningskorten?Jag frågade aldrig om något pris för brudbukett nr 5. Den bukett med rosor och hjärtan på tråd mm skulle hamna på mellan 1200-1500 kr i alla fall. Hoppas din svärfar vill vara toastmaster!! Vi har ju inte fixat någon toastmaster ännu, panik!! Eller vi har ju inte frågat någon heller, men vi känner att det är dags att fråga någon snart!! Tänk om INGEN vill vara toastmaster då? Hur ska man göra då??