Västeråsbrudar 2009
miss u skrev 2008-09-30 07:50:41 följande:
Jag kan inte fika med er imorgon, ska till Fagersta igen & hälsa på lite släktingar.
Ska vi ses klockan 10 på lördag utanför Ruths affär?
miss u skrev 2008-09-30 07:50:41 följande:
Jag tar inte med mig Erik (sonen) när jag ska kolla på brudklänningar. Förra gången var han med till Ursulas affär och då kräktes han (nästan på klänningarna!!) så min m2b får vara hemma med honom på lördag, så kan jag kolla på klänningar i lugn och ro .
Jag hade skickat efter tidningen bröllopsmagasinet och har nu fått den, så nu blir det till att läsa den ordentligt .
Alla: Några fler som vill följa med till Ruths på lördag? Vet ej tid ännu, men jag föreslår att vi ses kl 10 ? Jag ska nämligen iväg till Hallstahammar någon gång under eftermiddagen.
Skriv era namn, ni som har tid/lust att följa med till Ruths på lördag kl 10: (vi kan träffas utanför porten)
MoonGirl
miss u: Om du inte hinner scanna materialet som jag ville ha, så kanske jag kan få låna dina festprogram (de som du hade med till Global living?) Om du vill låna ut dem förstås . Kan du ta med dem på lördag?
Bra, då ses vi utanför Ruths affär kl 10 på lördag, kul! Får se om jag hinner med en fika efteråt. Vi ska nämligen till Hallstahammar på lördag, vet inte när vi ska åka dit, tiden är inte bestämd. Men till Ruths följer jag med i alla fall och tittar på brudklänningar!
Ha det bra!
miss u skrev 2008-09-30 19:50:53 följande:
Ni som har beställt provkort från Caligraphen, ta med dem på lördag! Vore kul att se
miss u skrev 2008-09-30 19:46:32 följande:
Hej allihopa!
Jag har inte heller varit inloggad på någon dag, så jag har några sidor att ta igen, men det är bara kul .