• MoonGirl

Västeråsbrudar 2009

Alla: Jag har för mig att vi pratade om glas som fanns på IKEA (det var någon som skulle ha någon blomma i någon vas) var det du mysan31? Som bordsdekoration till bröllopet. Vi pratade om det på Bredbar. Fanns dessa glas på IKEA, vad heter dom?

• MoonGirl

Tessisen: Du har varit jätteduktig, vad fint du har gjort! (Vigselprogrammet mm)

• MoonGirl

Ia o Puh: Ja, det var ett tag sedan du skrev här i tråden, välkommen tillbaka!! Var det trevligt att komma iväg på SPA?

• MoonGirl

Det ska bli kul att gå till Ruths på lördag och kolla in klänningar!!!

• MoonGirl

Jag kommer imorgon! Ses kl 10!!! Ha det gott!

• MoonGirl

Vi ses kl 10 utanför Ruths affär!

• MoonGirl

Alla: Tack för idag, jättekul att ses och det var jättekul att prova brudklänningar!!

Tessisen: Vore jättesnällt om du kunde skicka över lite kort så fort du kan. Kul som sagt att få prova lite klänningar! Svårt dock att veta hur man ska göra, måste se bilderna igen .

• MoonGirl

Tessisen: Skicka korten till samma e-postadress som du fick tidigare

• MoonGirl

Miss u: Jag lånar gärna dina trycksaker sedan när du har kommit hem från NY. Om du vill låna ut dem så lånar jag dem någon dag bara, så du får dem snabbt tillbaka sedan!!

• MoonGirl

Tessisen: Tack snälla du för att du skickade över korten! Ja, idag regnar det bara. Ska passa på att städa. Ha en trevlig söndag!

Svar på tråden Västeråsbrudar 2009