Västeråsbrudar 2009
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Tessisen: Idag när jag var ner på stan så gick jag förbi cervera i sigma-huset och då hade de fått in lite bröllopssaker, som glas, bordstabletter, serveringsfat mm. De hade serveringsfat i guld (det var serveringsfat i plast dock, men fatet var ganska tjockt. Det var fint faktiskt. Det var antingen blommor på det där fatet eller rosor (det var bara "ingraverat" som rosor eller blommor på fatet, ej som bilder. Jag tänkte på dig då eftersom du tänkte väl bland annat ha guld som färgtema till ditt bröllop? Om det var rosor på fatet så skulle det ju passa bra! Du ville väl ha rosor i din brudbukett?
Tessisen: Hehe, jag menar förstås att fatet var guld-färgat
Ia o Puh: Visst tänkte du ha silver bla som färgtema? Det finns silverfärgade fat på cervera i sigma-huset. I plast, snygga faktiskt. 49 kr. Det fanns i guld och i silver, så jag tänkte på dig och Tessisen när jag såg faten.
mysan31: Ja, jag hade tänkt köpa klänningen (den som jag skickade kort på)
Svårt att veta vad som är bäst, om man ska lägga fram cd-skivorna på festen eller redan i kyrkan. Du får fundera lite till. Men det var en smart idé, att fixa cd-skivor som gästerna får ta med sig hem! Engångskameror är ju ganska dyra...
Ia o Puh skrev 2008-10-09 20:14:11 följande:
Ia o Puh: De här faten jag pratade om som finns på cervera. De är nog mer som större tallrikar... men kolla in dem ändå, de kanske passar i alla fall
Ia o Puh skrev 2008-10-10 19:56:42 följande: