• Ia o Puh

Västeråsbrudar 2009

Hallå! Ja, mina vänner hade 35 gäster och det blev väl lite trångt då dom även filmade längst bak..men finns det hjärterum så.. Det gick bra iaf...mysigt var det och lite kallt, så det blir nog alldeles perfekt på sommaren!

BrideToBe09 skrev 2008-09-14 11:34:35 följande:
    Ia o Puh skrev 2008-09-12 19:58:59 följande:
    Vad roligt att höra!! Ja, jag hoppas verkligen att det blir mysigt. Känns lite extra att få ha det nere i valven. Häftig miljö. Fast det kanske känns lite konstigt om det är jättevarmt och fint ute, att ha det inomhus i en fuktig källare.... Hur pass mycket utrymme är det i valvet/vinkällaren? VI kommer att ha ett litet bröllop med max 20 gäster, funderade mest på om det blir trångt för alla att stå?
  • Ia o Puh

Tyvärr har jag ju inte nåt tel.nr till honom, tips är att ta barnvagnen på promenad och kolla därinne i gamla stan, han måste ju skylta! Vi har valt att använda oss av en avlägsen kompis, som mer än gärna ställde upp. Han hade jobbat lite i år på några dop, fester och bröllop!

MoonGirl skrev 2008-09-14 18:50:52 följande:
    Ia och Puh: Visst var det du som hade en kompis som hade haft en privat fotograf till sitt bröllop och (som hade lokalen där vid Arosekens kontor) har du möjligtvis något telefonnummer till honom?
  • Ia o Puh

Tessisen: Blommor ska min mamma stå för då hon är florist utbildad och haft eget tidigare.

Rebellen75: Håller tummarna för dig!

Donna Fortunata: Välkommen till tråden!

Sorry tjejer, inte hunnit läsa ikapp riktigt, så gör det nu och nu har jag "lagt beslag" på tråden med alla inlägg!

• Ia o Puh

Tessisen och andra: Är helt klart med på fika igen! Inne på lunchen, dotter sover...nu ska jag nog klara att hänga med i snacket!

• Ia o Puh

Valborg08, välkommen!

Jag kommer imorrn oxå...dotter är nog med då...sambon slutar typ 17, får se om han kan komma lite tidigare, annars hänger hon med!

Upptäckte nu att jag dubbelbokat kyrka, både skrike och björksta, måste ringa imorrn och avboka skerike!

Ni som ska vara på Brunnby, vad hade stolarna för färg? Visst var det ljusblå gardiner, hör och häpna...jag har börjat intressera mig en aning

• Ia o Puh

Tack tjejer för idag! Får alltid en sån fantastisk "You can do it-boost" när vi träffas, sitter nu och klurar på Festhäftet!

Vi som är på Brunnby och ev kunde dela på nya gardienr/paneler...vilken färg?

Jag ska ha grön, röd och silver som mina färger och ni?

• Ia o Puh

Välkommen Bröllopsyra! Nummret till Brunby gård: 021-177730

Alla: Fika onsdag funkar bra...kanske lite tidigare? jag håller med om att tiden flyger iväg...Dessutom ska en kär vän ela med sig av ALLA sina festhäften och inbjudningskort som hon fått genom åren...hoppas jag kan ta med dom då!!!

Moongirl: Hittade du fotografen igår?

Rebellen75: Vitt låter ju jättebra, så kan man ju fästa nåt på om man vill ha lite trevligare för att få in sitt färgtema! Vad säger ni andra?

• Ia o Puh

Miss U: tack snälla du! Vad spännande att få åka till The big apple och kolla in bröllopsgrejer där! Utbudet ökar nog rejält!

Moongirl: Duktiga ni är som redan tar egen tid...ida har inte ens sovit borta från oss än! Jag var in till Madde i fre och då jobbade hon såklart inte...Får föröska nästa vecka igen, ha det klart innan ons-träffen!

Tessisen: Kollade du med UNIK? jag måste in och kolla att dom fixar naglarna oxå....funderar även på att ta pedikyr typ några ggr innan bröllopet...

• Ia o Puh

Miss U: Har pratat med Oliver och han kan absolut ta era bilder om ni vill! Länkar till hans hemsida och skickar hans mobilnr på din inbox!

www.airoliver.com/subportal/index.php&p2_articleid=5

Vad gäller smink-grejen på UNIK känns ju det som en bra grej att göra...alltid bra att få tips och idéer på hur man ska kleta ner sig, eller?

Tessisen: Tack! Ska kolla lite nu med en gång!

• Ia o Puh

Oliver är killen som är duktig på att plåta och som ska ta våra bröllopsbilder...har kollat på hans sida och känner mig nu HELT trygg. träffade honom även idag och han är hur lugn och trevlig som helst! MissU ville ev ha honom oxå...så jag erbjöd mig att fråga honom idag och det var inga problem..vi skojade om att jag blivit hans pimp, som fixar jobb åt honom

MoonGirl skrev 2008-09-20 22:20:36 följande:
    Ia o Puh skrev 2008-09-20 22:02:18 följande:
    Vem är Oliver? Ja, jag var förbi UNIK i torsdags och pratade med dem. De erbjuder ju brudpaketet och då ingår ansiktsbehandling, manikyr, prov-makeup och brudmakeup i det paketet. Det är sådana behandlingar som de gör någon dag innan eller ett par dagar innan den stora dagen . Ja, det är ju verkligen bra med tips och råd hur man sminkar sig .
Svar på tråden Västeråsbrudar 2009