Västeråsbrudar 2009
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
miss u: Vad kul att ni har gjort en del på trycksakerna! Själv känns det som det står still på den fronten här hemma.
Jag har i alla fall letat efter papper på stan (till inbjudningskorten). Jag har även kollat runt på några brudbuketter (jag har hittat några buketter som jag tycker är fina) så jag ska kolla hur mycket de kan kosta när jag ska ner på stan idag.
Sedan har jag tittat efter tärnklänningar och har hittat en jättefin Forever Yours-tärnklänning som jag vill att min brudtärna ska ha!
Måste även titta lite på tapet, jag också. Det finns massor att göra inför bröllopet, jag funderar över hur man ska ha tid med allt?!
Rusta har väl billiga tapetrullar, eller hur?
miss u skrev 2008-10-22 09:22:59 följande:
miss u skrev 2008-10-22 12:53:26 följande:
mysan31: Tack för tipset!
Vad har du för material i din klänning förresten?
Hej brudar!
Nu har jag varit ner på stan och tittat på papper till inbjudningskorten. Har hittat massor med fint inne på Panduro! Jag tog en katalog därifrån, så nu ska jag bläddra i katalogen och köpa något snart, så man kan börja med korten!! Jag tror att katalogen har kommit ut nyss, för jag var där i måndags och då fanns det ingen sådan katalog (där man kan se vad de har för prylar i butiken).
miss u skrev 2008-10-23 08:15:56 följande: