Inlägg från: Rebellen75 |Visa alla inlägg
  • Rebellen75

Västeråsbrudar 2009

välkommen valborg08

Kul att det kommer till nya brudar.

• Rebellen75

Jag vet inte riktigt än om jag kan komma men om ni andra bestämmer något ska jag försöka komma. Sambon jobbar kväll så man är "ensamstående" med tre barn. gobal living har lite bättre plats för er som har barnvagn. Har för mig att det var någon.

Ha en en fortsatt trevlig kväll- ska gå och få de små liven att ligga tysta och inte leka i sängen, nu måste de sova.

Kommer nog tillbaka till datorn

• Rebellen75

stolarna har röda dynor och armstöd på Brunnby

• Rebellen75

Blev lite syftningsfel, menade att stolarna har armstöd inte att de var röda också.

• Rebellen75

Jag kommer nog lite senare så ni behöver inte vänta på mig. Jag får väll gå in och leta efter ett gäng tjejer med näsona i massa tidningar.

Tar med mig några jag också

• Rebellen75

Vi ska ha svart och vitt kanske något rött också.

Jag funderade om man skulle ta något neutralt som vita och sen kan var och en ha "sin" färg på omtag eller något annat band.

MoonGirl skrev 2008-09-17 20:39:53 följande:
    Ia o Puh skrev 2008-09-17 19:33:36 följande:Jag är intresserad av att vara med och dela på gardiner/paneler till Brunnby! Fast jag har inte bestämt mig ännu vilken färgtema jag/vi ska ha. Jag får återkomma så fort jag vet det! Rebellen75: Vad skulle du ha för färgtema till ditt bröllop?
  • Rebellen75

]Du måste ta både mat och dryck därifrån därför valde vi bort det. Vi vill kunna bjuda på allt men det har man inte råd med om man måste köpa vin och öl av dem. Men det är jätte mysigt på logen där man har festen.

Hej igen läste lite om kungsbyn nu precis. Är det någon som vet vad det kostar att hyra det. Och måste man då ta maten därifrån?
    [/citat]

• Rebellen75

Kyrkan ligger mellan Tillberga och Hökåsen på åkern. Alla barnen är döpta där och jag är uppvuxen med "vår" präst så det ska bli kul att gifta sig även där.

MoonGirl skrev 2008-09-17 20:41:48 följande:
    Rebellen75: Visst skulle ni gifta er i Hubbo kyrka? Vart ligger den kyrkan?
  • Rebellen75

Jag hittade inte heller något om dem på nätet men jag har Birgittas telenr om du vill ha. Birgitta är hon som bokar och visar runt hon bor även i huset bredvid, men hon sa att de har tjocka väggar och att hon sover djupt . Så spela musik sent var inga problem.
    Bröllops yra skrev 2008-09-18 12:25:55 följande:

Hej! Är precis i startgropen i min bröllopsplanering. Letra kyrka och lokal. Ser att många ska ha sin fest i brunnbygården, och det lpåter intressant. Kan man hitta den på någon sida på nätet, har försökt men inte lyckats, någon som vet????
  • Rebellen75

Det är visst bara jag som är aktiv just nu så jag får väll sitta här och skriva, så ni har något att läsa.
    Tackar för en trevlig fika fast jag grymt försenad. Nästa gång ska jag försöka komma helt själv.

Ni andra är så himla duktiga på att fixa och dona jag bara skjuter upp allt.

Nu är det dax att skjussa grabben till träningen.

Ha det gott alla brudar

Svar på tråden Västeråsbrudar 2009