Inlägg från: september2009bröllop |Visa alla inlägg
  • september2009bröllop

japp får hoppas att den e lika fin på mig.. och framför allt välsydd när de e en kina klänning.. drömmer mardrömmar varje natt om att jag skulle ha måttat fel..

• september2009bröllop

De värsta som skulle kunna hända antar jag är att den är för kort... lite svårare att ordna till sen.

Varför har inte vi oxå en lista högst upp över när folk gifter sig?

• september2009bröllop

har hunnit boka lokalen vi vill ha samt bestämt tid med kocken för att gå igenom menyval etc..

tränade lite på crosstrainern idag men vet inte hur hårt manvågar gå på förrän klänningen kommit...

• september2009bröllop

Jo myoch Erlend ligger i men va inte orolig alla har inte kommit lika långt..

så här långt har vi kommit

klänningen är förhoppningsvis klart
    lokal
    mat ska diskuteras
    kyrka bokad
    färgtema satt
    mannens kostym e beställd
    budget klar
    layout inbjudningskort klar
    tärna klar
    gästlista typ klar..

• september2009bröllop

oj tänkte inte ens att någon kunde ta illa vid sig förrän jag läste Mys senaste inlägg.. va absolut inte meningen på det sättet.. tycker bara de e kul att berätta vad man har gjort att få veta vad andra har gjort oavsett hur "långt" man kommit.. för allt är relativt..

• september2009bröllop

Hejsan allihopa.. I dag hittade jag korthållare i en liten affär här i stan.. har inte bestämt mig för om jag vill ha dem än men köpte en iaf så bild finns i galleriet.. ni kan väl kika in och säga vad ni tycker..

• september2009bröllop

Jag ska åka till ullared imorn så jag ska ägna lördagen åt kärringrally

Förutom att byta nick har jag även hunnit boka tid med en fotograf för att kolla på portfolion men hon tar helt underbara bilder med nån känsla!! blir nog jättebra men hon tar 10 000 för 30 högupplösta bilder och två förstoringar, inga på skiva.. Någon som vet om de e mycket pengar?

• september2009bröllop

de 30 bilder är 10*13 cm eller vad de nu e standard stoleken är.. det gick att få de 30 bilderna på skiva med men då kostade de 1500 kr extra om man ville ha lågupplösta bilder eller 5000 kr extra om man ville ha dem högupplösta..

• september2009bröllop

Har kontaktat ytterligare en fotograf som finns utanför göteborg.. trots att det blir en lägre resväg för fotografen tror jag att det kommer bli billigare än att använda hon vi ska träffa imorn..

och världen är allt bra liten.. vi misstänker att fotografen är min sambos gamla mellanstadie lärare

Svar på tråden September 2009