Inlägg från: september2009bröllop |Visa alla inlägg
  • september2009bröllop

September 2009

Gud va kul yasmine.. hur kommer det sig att ni valde de?

• september2009bröllop

Nu är även fotografen bokad.. blev än som tar 3500 för 3 timmar med alla bilder på skiva! mycket bättre än m,itt första dyra alternativ..

börjar få slut på saker att fixa... vad ska man göra nu??

• september2009bröllop

ja du vad e gjort

kyrka, lokal, fotograf, klänning, kostym, inbjudningskort (skalet) och vet att fest programska se likadana ut fast de såklart står program istället cateringfirman och lokal e i ett oc hska dit nästa vekca för att diskutera menyn..

de som egentligen e kvar e innehållet i festprogrammet, blommor, frisör och tårta men på 11 månader ska man väl hinna med de..

glömmer jag något viktigt??

• september2009bröllop

välkommen 2009NY

• september2009bröllop

de får kosta vad de kostar... men man behöver ju inte leta efter de dyraste..

älskar också att planera, tycker de e såååå kul.. Idag har jag gjort 3 nya layouter av inbjudningskort och vet inte alls vilket jag ska ha längre.. gå gärna in och kika i mitt bildgalleri och ge era åsikter..

hoppas ni haft en bra helg allihopa

• september2009bröllop
    Igia skrev 2008-10-20 12:53:36 följande:
    Idag har jag börjat på diet. Så enligt schemat ska jag ha gått ner 10kg om fyra veckor Vi får väl se hur det går med det...Kram på er!
    vad kul.. Själv började jag köra GI metoden förra veckan.. Jag har ingen våg så vet inte hur de gått med viktem emn har iaf minskat 5 cm i midjan på dessa dagar..
  • september2009bröllop

Tror faktiskt att vikten är oförändrad men just att man skippar kolhydrater gör att magen inte blir så uppsvälld..

Förutom att äta bättre har jag ju givetvis tränat en del med..

• september2009bröllop

Idag kom min klänning och den va helt perfekt.. är så lycklig

• september2009bröllop

Finns inga bilder när jag har på mig de e den klänningen som finns bils på i galleriet

Svar på tråden September 2009