• Igia

September 2009

Ja nej alltså var har du köpt peel off klistermäsrkena? Att du gjort korten har jag förstått

september2009bröllop skrev 2008-10-29 20:58:48 följande:
    har gjort alla korten själv.. jo tycker nog bäst om dem med men vet inte vilken färg man ska ha.. bruna eller ljusgula.. de bruna känns lite mer höstiga eller?
  • Igia

Har ju ett lite tag kvar då... Vi har inte ens kommit på nåt än vad gäller inbjudan så jag hoppas att det bara dyker upp ett snart

september2009bröllop skrev 2008-10-30 08:13:26 följande:
    hehe har sån beslutsångest.... jaja de e ju 3 månader kvar tills de ska va klara...
  • Igia

Nu har vi kommit hem från sundsvall och fått de stora "sakerna" klara.

Lokal
    Kyrka (förhoppningsvis)
    Catering
    Fotograf
    Frisör
    Make up Artist
    Florist

Nu ska vi börja klura på inbjudningskort och kläder mer bestämt.

• Igia

Det är det verkligen. Känns skönt att få det gjort då vi inte bor där vi ska gifta oss, så det blir mkt fixa när man väl är där... Typ alla vi pratat med säger att vi är ute i så god tid, men jämför man med här nere så är man ju lite "van" att vara ute tidigt för att få det man vill ha..

TesshjärtaFred skrev 2008-11-03 17:16:23 följande:
    Åh så skönt att ha så mycket bestämt. Det enda vi har är lokal för fest och vigsel. Men jag är ändå hur lugn som helst. Det är faktiskt låååång tid kvar.
  • Igia

Hallå brudar!

Hur går det för er? Har ni försvunnit...

• Igia

Det tror jag inte. Vi har oxå 19/9 och det är min mammas födelsedag och det brukar vara varmt och skönt då. Har varit de senaste åren iaf. Kan ju regna och då blir det ju lite ruggigt men den brukar ju kunna hjälpa med en liten jacka.

GrisRosa skrev 2008-11-05 12:34:39 följande:
    tjenare brudar!vi funderar på 19/9 i sthlm:s skärgård. Finns en jätte fin lada brevid kyrkan där man kan duka för lite snittar o tårta. Men måste fråga: tror ni att det kommer bli för kallt?!?!? Vi kommer vara där kanske mellan kl 13-16
  • Igia

Det tycker jag

september2009bröllop skrev 2008-11-05 13:05:18 följande:
    hej hej.. nu funderar vi på att byta lokal då till en där man får ta med egen alkohol så vi har möjlighet att bjuda på hela festen...
  • Igia

Hej och välkommen!

Jag är oxå från Uppsala men vi gifter oss i Sundsvall 090919
    Du kan ju haka på i Uppsala tråden oxå för tips runt dessa krokar.
    Vi har letet mkt här så jag har en del tips om du vill ha.

endless love skrev 2008-11-07 09:32:28 följande:

Vilket varmt väkommande av "september2009bröllop" =). Hakar gärna på här.. Jag och min m2b gifter oss 090919. Men det är oxå typ bara det vi kommit fram till ännu. Känns ju som man e sent ute nu när man köpt sina första bröllops tidningar och man läser innan till att man ska vara ute ca 1-11/2 år innan för att hinna med allt och så. Snacka om att stressen man hälst ville slippa smyger sig på.. Tipps på vad gör jag nu är varmt välkommet..
  • Igia

Tror oxå jag vet hur min bukett ska se ut men det trodde jag med klänningen oxå så det kan säkert hinnas ändras...
    Hur blir din?

MyochErlend skrev 2008-11-07 13:17:48 följande:
    jag har nu bestämt hur min brudbukett ska se ut *tjoho*den kommer bli så fin :DNu har bröllopsplaneringssuget (eget ord ;) )kommit tillbaka till mig :)Det är topp!!Kram på er..Och välkommen hit endless love
  • Igia

Välkommen!

CamNic skrev 2008-11-09 18:26:21 följande:
    Tjingeling brudar!!! :)Här har ni en till brud som ansluter... 5 september 2009 blir jag och min älskade gifta!!!Har dock varit i planeringsstadiet sen augusti så lokal, kyrka m.m. är redan klart!! Måste ha allt under kontroll!! En lagom bridezilla helt enkelt!! ;)Kram C.
Svar på tråden September 2009