Uppsalabrudar 2009
Det är ju kanon, grattis!!!
Det är ju kanon, grattis!!!
Ett jättegrattis till dig också
Hur har du gjort för att gå ner så mkt på bara 2 veckor?
Vi har bokat Rowas foto. Hon kallar sig själv för amatörfotograf, men jag tycker hon tar jätte fina bilder vilket är det viktigaste för oss
Vi har bokat hennes halvdagspaket då ingår:
- 1,5 timmes porträttfotografering före eller efter vigsel
- fotografering under vigsel, riskastning och mingel ca 1,5 timme
- fotografering av detaljer i festlokalen 1,5 timme
- 1 st 20x30cm kopia samt 5 st 13x19cm kopior
- Alla bilder ögupplösta på cd-skiva
För detta betalar vi 8000:-
Skillnaden på hel och halvdagspaketet är brudens förberedelser!
Skulle säkert kunnat hitta någon billigare amatörfotograf men vi är helnöjda med henne
monkay vad duktig du va som tog dig dit även om det kändes jobbigt, själv så ska jag börja på Itrim nästa vecka Lycka till!
Har nu varit på Collection och fått hjälp med inbjudningarna, fick med mig lite prov hem och ska försöka komma fram till vad jag vill använda för typ av papper inne i korten. Färgerna är klara vilket är väldigt skönt. Nu ska jag beställa en stämpel med våra namn och datum som jag ska stämpla med på framsidan av korten. Ska BARA bestämma vilket typsnitt våra namn ska vara i!!!! Men vilken underbar tjej det är på Collection, så hjälpsam!
Det finns många sidor men en som jag tror jag ska beställa från heter www.laserfrossa.se. De hade bra priser
Det blir ljus rosa, mörkrött och vitt.
Blir nog bra, tror jag Ska bli kul med stämpeln, bara jag som sagt kan ta och bestäma mig (sambon ska faktiskt oxå få säga vad han tycker
Själv då?
Tror det va 50:-
Är oxå en av dem som känner mig väldigt ung
Är 29 idag men kommer vara 30 när jag gifter mig med min m2b som jag har två tjejer (5 och 2 år) med. Vi har när vi gifter oss varit tillsammans i 12 år!!!
Var har ni beställt eller kommer beställa tårta från?
Är det någon som har provat Anneli K´s tårtor?
FAME hur har du fått kontakt med henne?
Ok, då får vi ta och köpa hem och prova och se vad vi tycker Har nämligen varit inne på moussetårtorna, har väldigt bra pris tycker jag.
Ni som ska ha från brantingstorg ska ni ha marsipan på era tårtor eller vad är det för typ av tårtor, kan man ha vad som helst??? Kanske duma frågor men jag känner mig helt vilsen i detta
Tror nog att jag ska ta och kontakta brantingstorg jag med Tåkigt att behöva bli bemött på ett sådant sätt, väldigt oproffsigt Jag var in där idag och pratade lite med en tjej (inte ägaren) hon var väldigt trevlig Fick se lite bilder i en pärm men jag tyckte dekorationen var lite lam, eller vad man nu ska säga. Tyckte det fattades något. Ska kännas mer bröllop!
Känns som allt upp till 40:-/biten r ok, så 35:-/biten på brantan är ju jättebra. Ju mer jag tänkter på de ju säkrare blir jag på att jag måste ringa dit.
Kanon med alla dessa "braiga" tips