• skille

någon annan flicka där ute som också drömmer om diamanter?

Min m2b skal bare har forlovelses ringen sin, han har en helt enkel platina ring, jeg har masse bling på min. når vi gifter oss skal jeg få en vigsel ring mens han beholder den han har

• skille
    josphine skrev 2008-09-01 11:07:23 följande:
    massa bling låter bra! :)är inte sugen på en sten utan mer lite ringbling a la tiffanys. lite för att det känns extra med en ring därifrån dessutom har de ju såååå mycket fint...jag får ta ett riktigt snack med han där hemma. jag menar det är vår förlovning, våra ringar. vi gör ju inte detta för någon annan än oss!
    Min ring er en Tiffany ring... ganske tynn men med 7 små stener.

m2b fridde på Tiffanys, breakfast att Tiffanys er min absoluta favoritt film.
  • skille

Mente 17 stener, har bilder på våre ringer i galleriet. Jeg har sett mange helt like ringer her i sverige

• skille

Om det ikke funker nå er jeg blondere enn jeg trodde...

• skille

Det er en engelsk setter, det er ganske morsomt å ha en hund som er så uvanelig her i Gøteborg. I oslo er det mange av de:)

• skille

m2b og jeg kjøpte hunden i fjord da var han tre år, jeg har ikke angrett ett sekund på at vi kjøpte han. Don har blitt vårt lille kjærlighets barn. Man kan rett og slett ikke motstå de øynene. Engelske settre er fantastisk vakre hunder, men som skal ha mye mosjon. Don løper minst 1 mil hver dag, vi har han i springer og sykler mens han løper.

Svar på tråden någon annan flicka där ute som också drömmer om diamanter?